۶ هزار میلیارد ریال پرونده احتکار در آذربایجان شرقی تشکیل شد
۶ هزار میلیارد ریال پرونده احتکار در آذربایجان شرقی تشکیل شد

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، سیداحد یوزباشی اظهارداشت: از این تعداد ۱۴۲ پرونده مختومه شده است. وی با اعلام اینکه ۴۸ میلیارد ریال جریمه برای لوازم خانگی احتکار شده در استان از سوی این اداره کل صادر شده است، افزود: کالاهای احتکار شده در انجام گشت مشترک کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی سهلان و […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، سیداحد یوزباشی اظهارداشت: از این تعداد ۱۴۲ پرونده مختومه شده است.
وی با اعلام اینکه ۴۸ میلیارد ریال جریمه برای لوازم خانگی احتکار شده در استان از سوی این اداره کل صادر شده است، افزود: کالاهای احتکار شده در انجام گشت مشترک کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی سهلان و تعزیرات حکومتی استان در یکی از انبارهای این منطقه اقتصادی کشف شده بود.
وی اظهار داشت: در این عملیات بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه لوازم خانگی شامل انواع لباسشویی، یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی کشف شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: ارزش اولیه این کالاها بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال بود که علاوه بر دستور توزیع این کالاها به میزان ۱۰ درصد میزان ارزش آن ها جریمه شامل این کالاها شد.
یوزباشی ادامه داد: دستور عرضه کالاهای توقیفی با نرخ مصوب دولت صادر شده است که تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ارایه خواهد شد.
وی گفت: در زمان کنونی بازار از آرامش نسبی برخوردار شده و تعزیرات حکومتی با محتکران به شدت برخورد و کالاهای کشف شده از انبارها را ضبط می کند و این کالاها در مراکزی که به همین منظور در نظر گرفته شده است بین مردم توزیع می شود.