۷۰درصد آتش‌سوزی جنگل‌های خداآفرین مهار شده
۷۰درصد آتش‌سوزی جنگل‌های خداآفرین مهار شده

✅ ۷۰درصد آتش‌سوزی جنگل‌های خداآفرین مهار شده/ تندبادهای لحظه‌ای مانع مهار کامل آتش‌سوزی 📌هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه؛ ۱۹ تیرماه): 🔹حدود ۷۰ درصد آتش‌سوزی جنگل‌های قره‌داغ در شهرستان خداآفرین مهار شده و نیروهای امدادی آتش‌سوزی را در ۲ نقطه تحت کنترل دارند. 🔹بالگرد بسکت‌دار سپاه تاکنون ۱۰ سورتی پرواز […]

✅ ۷۰درصد آتش‌سوزی جنگل‌های خداآفرین مهار شده/ تندبادهای لحظه‌ای مانع مهار کامل آتش‌سوزی

📌هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه؛ ۱۹ تیرماه):

🔹حدود ۷۰ درصد آتش‌سوزی جنگل‌های قره‌داغ در شهرستان خداآفرین مهار شده و نیروهای امدادی آتش‌سوزی را در ۲ نقطه تحت کنترل دارند.

🔹بالگرد بسکت‌دار سپاه تاکنون ۱۰ سورتی پرواز انجام داده است.

🔹بیش از ۱۵۰ تَن از نیروهای امدادی متشکل از آتش‌نشانی تبریز، سپاه، مرزبانی، یگان حفاظت منابع طبیعی و هلال‌احمر در کنار نماینده، فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی در مناطق کوهستانی مشغول مهار آتش‌سوزی هستیم.

🔹تندبادهای لحظه‌ای که هواشناسی هم خبر وقوع آن را اعلام کرده، مانع از سرعت عمل و مهار کامل آتش‌سوزی است با این‌حال ما همه‌ی تلاش خودمان را می‌کنیم تا آتش‌سوزی را به‌طور کامل مهار کنیم.

🔹وسعت آتش‌سوزی بخشی از مناطق جنگلی در روستاهای قره‌تیکانلو، احمدلو و مسجدلو را شامل می‌شود. حجم دقیق خسارت پس از مهار کامل و اتمام عملیات لکه‌گیری از سوی منابع طبیعی اعلام می‌شود.

🔹خطای انسانی عامل ۹۰ درصد آتش‌سوزی‌های این منطقه است./ سئحراما