۷۰هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی سفر کرده اند
۷۰هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی سفر کرده اند

استاندار خبر داد ۷۰هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی سفر کرده اند استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته قریب ۷۰ هزار گردشگر خارجی داشتیم که با وجود ورود این گردشگران به استان، شهر تبریز نقصان جدی در حوزه تأمین نیروی انسانی دارد. به گزارش تایسیز نیوز، عابدین خرّم در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات […]

استاندار خبر داد

۷۰هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی سفر کرده اند

۷۰هزار گردشگر خارجی به آذربایجان شرقی سفر کرده اند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته قریب ۷۰ هزار گردشگر خارجی داشتیم که با وجود ورود این گردشگران به استان، شهر تبریز نقصان جدی در حوزه تأمین نیروی انسانی دارد.

به گزارش تایسیز نیوز، عابدین خرّم در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات استان، اظهار کرد: راهکار ما برای توسعه ناوگان شهری، افزایش‌دادن اتوبوس و تاکسی بود. هرچند از سال ۱۳۷۵ دستگاه جدیدی به ناوگان شهری با وجود افزایش جمعیت اضافه نشده بود و عمر ناوگان‌ها بیشتر بالابود و مردم هم از وضعیت موجود راضی نبودند که در راستای کمک به توسعه ناوگان شهری در نیمه دوم سال گذشته هزار دستگاه تاکسی به ناوگان سبک و ۱۵۰ اتوبوس به ناوگان سنگین اضافه شد که هم‌زمان با تبریز در شهرهای مراغه، مرند میانه هم ناوگان شهری بازسازی شد.

وی افزود: از سفر رئیس‌جمهور به استان در سال گذشته و امسال مصوبات خوبی در دوبانده، آسفالت کردن و اصلاح ۱۰ نقطه حادثه‌خیز داشتیم که اجرای این مصوبات جزو اولویت ماست که این اقدامات باعث شد تا حدودی تصادفات در سطح استان کاهش یابد که این امر با همکاری دستگاه‌های اجرایی دخیل و عوامل پلیس میسر شده که جا دارد تشکر کنیم.

خرّم ادامه داد: بعد از کرونا متوجه تردد بیشتر سفر فزاینده در جاده‌های استان در بازه زمانی عید و تعطیلات شدیم که برنامه‌ریزی برای اصلاح مناطق حادثه‌خیز و نقاط گردشگری صورت پذیرفت و بسیاری از جاده اصلاح و بازسازی شدند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: لوپ گردشگری ما در ایام تعطیل علی‌الدوام پرتردد است در برخی مسیرها علی‌الخصوص ورزقان به خاروانا کمبود امکانات و نیروی انسانی پلیس داریم که انتظار داریم نسبت به کنترل و کاهش تصادفات با به‌روز نمودن تجهیزات و رصد تخلفات و تأمین نیروی انسانی در این خطوط اقدام اساسی صورت گیرد

خرّم گفت: در سال گذشته قریب ۷۰ هزار گردشگر خارجی داشتیم که علی‌رغم ورود این گردشگران به استان، شهر تبریز نقصان جدی در حوزه تأمین نیروی انسانی دارد که امیدواریم اقدام اساسی در راستای تأمین نیروی موردنیاز و تجهیز موارد رصد انجام شود تا شاهد کنترل مؤثر در این مورد باشیم.