۸ دستگاه اتوبوس نو به ارزش۳۳۷ میلیارد ریال وارد  ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد.
۸ دستگاه اتوبوس نو به ارزش۳۳۷ میلیارد ریال وارد  ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد.

۸ دستگاه اتوبوس نو به ارزش۳۳۷ میلیارد ریال وارد  ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد. پرویز عباس نژاد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تحویل ۸ دستگاه اتوبوس از سهمیه یارانه ای وزارت محترم کشور و انتقال به اتوبوسرانی تبریز خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پرویز عباس نژاد مدیرعامل […]

۸ دستگاه اتوبوس نو به ارزش۳۳۷ میلیارد ریال وارد  ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد.

پرویز عباس نژاد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تحویل ۸ دستگاه اتوبوس از سهمیه یارانه ای وزارت محترم کشور و انتقال به اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پرویز عباس نژاد مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: ۸ دستگاه اتوبوس نو از سهمیه یارانه ای وزارت محترم کشور دیروز تحویل و به اتوبوسرانی تبریز انتقال یافت.وی افزود: مجموع ارزش این تعداد اتوبوس بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال می باشد که ۷۰ درصد این مبلغ  بصورت یارانه ای توسط دولت محترم و ۳۰ درصد بعلاوه ۹ درصد ارزش افزوده کل مبلغ توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه  اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز به امر نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و با عنایت  به پیش بینی ۶۱ دستگاه اتوبوس بعنوان سهمیه وزارت محترم کشور به اتوبوسرانی تبریز از بابت اتوبوسهای یارانه ای و واریز مبلغ  پیش پرداخت مربوطه که با مساعدت  شهرداری کلانشهر تبریز انجام شده است ، پیگیری های لازم و مستمر جهت تحویل گیری مابقی اتوبوسها در  سریع ترین زمان ممکن در حال انجام است.