‍ ‍▫️روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به فرد اوتیسمی
‍ ‍▫️روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به فرد اوتیسمی

‍ ‍▫️روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به فرد اوتیسمی یک موتورسوار که در سطح تهران مسافرکشی می‌کند در روز روشن پسرم را ربود و به او تجاوز کرد مادر فرزاد در گفتگو با کمپین معلولان:شنبه گذشته همسرم پسرمان فرزاد را به خیابان مولوی برده بود. آنها در راه برگشت موتور مسافربر کرایه می‌کنند. 🔹هر […]

‍ ‍▫️روایتی هولناک از ربودن و تجاوز به فرد اوتیسمی

یک موتورسوار که در سطح تهران مسافرکشی می‌کند در روز روشن پسرم را ربود و به او تجاوز کرد

مادر فرزاد در گفتگو با کمپین معلولان:شنبه گذشته همسرم پسرمان فرزاد را به خیابان مولوی برده بود. آنها در راه برگشت موتور مسافربر کرایه می‌کنند.

🔹هر دو سوار موتور می‌شوند. موتورسوار به محض پیاده شدن همسرم که برای چند لحظه سرگرم کنترل ساعت تردد اتوبوس بوده فرزاد را می‌رباید و پدر هر چقدر به دنبال موتوری می‌دود به گرد او نمی‌رسد.

🔹پس از آن خانواده و بستگانمان تمام محدوده خیابان آذری، پاسگاه نعمت‌آباد و… را گشتند.

🔹تصاویر فرزاد را بین کسبه و شهروندان و در فضای مجازی منتشر کردند و ربوده‌ شدن او را به پلیس آگاهی و ۱۱۰ نیز گزارش دادند.

🔹روز چهارشنبه فردی با ما تماس گرفت و گفت فرزاد را در بیمارستان فیروزآبادی دیده است. بنابراین به این بیمارستان مراجعه کردیم و فرزاد را در حالیکه با طناب و پارچه به تخت بسته شده بود دیدیم.

🔹طبق گزارش بیمارستان، فرزاد یکشنبه شب، لخت مادرزاد و در شرایط بحرانی حوالی خیابان آذری به اورژانس تحویل و از آن طریق به بیمارستان فیروزآبادی منتقل شده بود و بیمارستان نیز بدون آنکه به پلیس اطلاع دهد او را به عنوان فرد مجهول‌الهویه در بخش اعصاب و روان بستری کرده بود!

🔹از یکشنبه (زمان تحویل فرزاد به اورژانس و بیمارستان) تا چهارشنبه (زمان پیدا شدن) فرزاد با سخت‌ترین شرایط از ناحیه دست و گردن در بخش اعصاب و روان به تخت بسته شده بود.آثار زخم و التهاب در مقعد فرزاد حکایت از تجاوز موتورسوار به وی دارد.

🔹فرزاد تا قبل از ربوده شدن و تجاوز،تمام کارهای شخصی‌اش را به تنهایی انجام می‌داد اما اکنون حتی قادر به راه رفتن و کنترل ادرار نیست و ناچارم او را پوشک کنم. فرزاد اکنون در بیمارستان فیروزآبادی جهت مداوا بستری است.

🔹موتورسوار رباینده هنوز دستگیر نشده است و ممکن است کودکان و نوجوانان دیگر شکار بعدی این متجاوز باشند.از مسئولان خواهشمندیم هر چه زودتر این متجاوز را دستگیر و به سزای عمل هولناکش برسانند