⭕️ تیکدری: تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
⭕️ تیکدری: تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

⭕️ تیکدری: تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 🔸فصل آینده باید به نوعی عمل کنیم که قهرمانی جام حذفی مان زیر سوال نرود و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 🔸ما به تازگی تمرینات خود را شروع کردیم و بچه‌ها کم کم اضافه می‌شوند. من که تجربه کار با منصوریان را ندارم، اما با توجه […]

⭕️ تیکدری: تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

🔸فصل آینده باید به نوعی عمل کنیم که قهرمانی جام حذفی مان زیر سوال نرود و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

🔸ما به تازگی تمرینات خود را شروع کردیم و بچه‌ها کم کم اضافه می‌شوند. من که تجربه کار با منصوریان را ندارم، اما با توجه به برخوردی که از او دیدم به نظرم در فصل جدید می‌توانیم موفق شویم. امیدوارم بچه‌ها زودتر اضافه شوند چون ما باید در سوپرجام و بعد برای جنگیدن در سه جام دیگر خودمان را آماده تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

🔸تراکتور همیشه تراکتور است و ما به عنوان تیمی روانه مسابقات خواهیم شد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما باید کار را به نوعی پیش ببریم که شرمنده مردم نشویم و قهرمانی‌مان در جام حذفی نیز زیر سوال نرود. فعلا که به طور رسمی کسی از باشگاه جدا نشده و اگر هم بشود باشگاه مسئول است که جایگزین بیاورد و نفراتی که جذب شدند نیز خوب هستند.

🔸فصل گذشته بسیار خسته کننده بود. به خاطر بیماری چند ماه لیگ تعطیل شد و بازیکنان از لحاظ بدنی تضعیف شدند، اما خداراشکر ما مصدوم نداشتیم. امیدوارم فصل آینده همه چیز به خوبی پیش برود.