🔴چمنیان: امروز، روزِ تراکتور نبود
🔴چمنیان: امروز، روزِ تراکتور نبود

🔸نشست خبری مربی تراکتور 🔴چمنیان: امروز، روزِ تراکتور نبود مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز، روزِ تراکتور نبود و نتوانستیم به نتیجه مدنظرمان دست یابیم به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: از هواداران پرشور تراکتور بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. دو اتفاق در نیمه اول معادلات […]

🔸نشست خبری مربی تراکتور

🔴چمنیان: امروز، روزِ تراکتور نبود

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز، روزِ تراکتور نبود و نتوانستیم به نتیجه مدنظرمان دست یابیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: از هواداران پرشور تراکتور بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. دو اتفاق در نیمه اول معادلات ما را به هم ریخت؛ در ابتدا وزش شدید باد که باعث گل استقلال شد و دوماً فشار تیم استقلال بود. یک پاس اشتباه هم باعث به ثمر رسیدن گل اول شد.

وی افزود: در مقابل بازیکنان خوب حریف، اشتباه کردن تاوان دارد. استقلال به جز سه توپی که به گل تبدیل کرد، موقعیت خاصی نداشت. امروز، روزِ تراکتور نبود و شرایط به‌گونه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم پیش نرفت. امیدواریم در ادامه اشتباهاتمان را کمتر کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در این دیدار از آمادگی صد درصد برخوردار نبودند و امیدوارم از دیدارهای آینده بتوانیم آنها را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم.

مربی تیم تراکتور با اشاره به روند مسابقه، خاطرنشان کرد: فلسفه بازی تراکتور، ارائه بازی مالکانه است. ما بر اساس این نوع بازی، می‌خواستیم در مقابل دفاع فشرده استقلال روزنه‌ای پیدا کنیم و به گل برسیم. گل دوم را هم برخلاف روند بازی دریافت کردیم. در اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم و روی یک صحنه هم دروازه بان حریف عملکرد خوبی داشت و مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد