🔶همزمان با بهره برداری از پروژه های سازمان بهزیستی کشور؛ ۹۲ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان شرقی افتتاح شد .
🔶همزمان با بهره برداری از پروژه های سازمان بهزیستی کشور؛ ۹۲ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان شرقی افتتاح شد .

🔶همزمان با بهره برداری از پروژه های سازمان بهزیستی کشور؛ ۹۲ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان شرقی افتتاح شد . 🔻این طرح ها از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور ، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان سراب و جمعی از مسئولین استانی و […]

🔶همزمان با بهره برداری از پروژه های سازمان بهزیستی کشور؛ ۹۲ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان شرقی افتتاح شد .

🔻این طرح ها از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور ، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان سراب و جمعی از مسئولین استانی و محلی به بهره برداری رسید .

🔻مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ، طی گفتگو با خبرنگاران که در قالب دومین تور رسانه ای در دهه فجر ۹۹ صورت گرفت، اظهار داشت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر شاهد واگذاری ۹۲ واحد مسکونی در سراسر استان هستیم که ۴۹۱ مسکن هم باید تا آخر سال به بهره برداری برسد.

🔻 صحاف همچنین با اشاره به تخریب خانه های مددجویان در زلزله سال ۹۸ گفت: در زلزله سال ۹۸ حدود ۷۰ خانه مددجویان و معلولین بهزیستی بطور صد در صد در شهرستان سراب تخریب شد که اکنون درحال ساخت است و امروز هم ۳۳ واحد به مناسبت ایام دهه فجر واگذار شد.

🔻مدیرکل بهزیستی در ادامه ضمن تشریح نهضت مسکن گفت: از ابتدای نهضت مسکن تا به امروز ۸ هزار و ۳۲۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی داده شده است که در تحقق این امر قرارگاه خاتم، بسیج، سپاه، بنیاد مسکن و… بهزیستی را یاری کردند که از این افراد تشکر و قدردانی می کنیم.

🔻وی در ادامه گفت: امروز در سراسر کشور، دو هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید که سهم استان ما ۹۲ واحد مسکونی است و با هزینه پنج میلیارد و ۷۰۰میلیون به اتمام رسیده است.

🔻وی همچنین با تشریح فعالیت های مراکز مثبت زندگی بیان کرد: در سطح آذربایجان شرقی، ۱۶۶ مرکز مثبت زندگی توسط بخش خصوصی و زیرنظر بهزیستی برای ارائه خدمات به مددجویان و معلولین مجوز صادر شده است که هفت مرکز مربوط به شهرستان سراب است و در روزهای آینده بطور همزمان و بصورت کشوری به بهره برداری می رسد.

🔻با حضور مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در سراب با صرف هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد .

🔻مدیر کل بهزیستی استان در خصوص مراکز بازتوانی گفت : بیست و نهمین مرکز درمان و بازتوانی اعتیاد استان در شهرستان سراب افتتاح شد که ظرفیت ۶۰ نفر معتاد را دارا می باشد و در این مرکز در زمینه کاهش اعتیاد و بازتوانی فرد، فعالیت خواهیم داشت.

🔻فرگل صحاف تشریح کرد: هدف نهایی ما بازتوانی فرد معتاد است که بعد از مرحله سم زدایی و درمان، فرد معتاد به فرد سالم ‌تبدیل می شود و جهت بازگشت عادی به جامعه، زمینه لازم برای اشتغال فرد معتاد را فراهم می سازیم و مشاوره های فردی، خانوادگی و اجتماعی داده می شود تا بتوانیم شاهد بازگشت عادی این افراد جامعه باشیم.

🔻مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان سراب ضمن دیدار با کارکنان بهزیستی، از مرکز اورژانس اجتماعی سراب و همچنین از مرکز خیریه نگهداری معلولان و سالمندان سردهای سراب نیز بازدید و در جریان اقدامات و فعالیت های مراکز قرار گرفت.