🔹️آنتی‌بیوتیک‌ کودکان در تبریز نایاب شد
🔹️آنتی‌بیوتیک‌ کودکان در تبریز نایاب شد

🔹️آنتی‌بیوتیک‌ کودکان در تبریز نایاب شد ◽️ بر اساس اظهارات مخاطبان آذرانجمن، داروها و شربت‌های آنتی بیوتیک، خصوصا آنتی‌بیوتیک‌های کودکان در تبریز نایاب شده و برخی داروخانه‌ها از کمبود دیگر داروها نیز خبر می‌دهند. ◽️این وضعیتی نگرانی جدی را رقم زده، چرا که به‌گفته بسیاری از متخصصان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان احتمال ادامه […]

🔹️آنتی‌بیوتیک‌ کودکان در تبریز نایاب شد

◽️ بر اساس اظهارات مخاطبان آذرانجمن، داروها و شربت‌های آنتی بیوتیک، خصوصا آنتی‌بیوتیک‌های کودکان در تبریز نایاب شده و برخی داروخانه‌ها از کمبود دیگر داروها نیز خبر می‌دهند.

◽️این وضعیتی نگرانی جدی را رقم زده، چرا که به‌گفته بسیاری از متخصصان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان احتمال ادامه روند افزایشی کرونا تا ۳هفته دیگر با افزایش چندین برابری تعداد بیماران وجود دارد و با اوج‌گیری و جولان دوباره کرونا، کمبود دارو می‌تواند دوباره به افزایش قیمت‌ها و داغ شدن بازار سیاه منجر شود.

▫️همچنین با شروع فصول سرما نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک خصوصا برای کودکان به وجود می‌آید، اما کمبود آنتی‌بیوتیک‌ها در داروخانه تبریز و ظاهراً دیگر شهرهای کشور خانواده ها را با چالش های جدیدی مواجه کرده است.