🔻اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و ۳ عضو حزب
🔻اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و ۳ عضو حزب

🔻اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و ۳ عضو حزب 🔹جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز بیست و ششم دی ۹۹ با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور حضوری و آنلاین برگزار شد. 🔹به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، در این جلسه پس از نطق پیش از دستور […]

🔻اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و ۳ عضو حزب

🔹جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز بیست و ششم دی ۹۹ با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور حضوری و آنلاین برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، در این جلسه پس از نطق پیش از دستور آقایان حق‌شناس، نوروززاده و حسین‌بر، قائم مقام حزب اعتماد ملی به تشریح وقایع مرتبط با حزب و رد صلاحیت دبیرکل و تعدادی از اعضای حزب پرداخت.

🔹الیاس حضرتی در ابن جلسه با تاکید بر اینکه حضور و دبیرکلی آقای کروبی را باید فرصت تلقی کنند نه تهدید، گفت: متاسفانه منطق و برنامه درستی وجود ندارد.

🔹وی تاکید کرد: حزب اعتماد ملی چه کروبی دبیرکل باشد چه نباشد، حزب آقای کروبی است و حزب به نام کروبی ثبت شده است.

🔹در ادامه جلسه، جلیلیان، رئیس دفتر حقوقی حزب به تشریح اقدامات انجام‌شده برای اعتراض به ردصلاحیت دبیرکل و سه عضو شورای مرکزی حزب در کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور پرداخت.

🔹وی گفت: اعتراض حقوقی ما در دبیرخانه وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ ثبت شده و در شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری نیز اعتراض ما ثبت شده است.

🔹در ادامه این جلسه اعضای حزب از حسین کروبی درخواست کردند که پیام اعضا، مبنی بر اینکه دبیرکل حزب از طریق وکیل، اعتراض خود را ثبت کند، به ایشان منتقل کند.

🔹در ادامه، دکتر ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب، مصوبه دفتر سیاسی درباره انتخابات را قرائت کرد.

🔹وی گفت: بر اساس مصوبه دفتر سیاسی، اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت می‌کند، اما چک سفید نمی‌دهد. باید شرایطی محیا باشد؛ نخست اینکه نظام سیاسی شرایط مشارکت آزادانه، فعال و موثر را ایجاد کند و دیگر اینکه مردم در فضای سیاسی حاضر باشند.

🔹موضوع مشارکت حزب در انتخابات در صورت تامین این شرایط به تصویب اکثریت قاطع اعضای شورای مرکزی حزب رسید. داشتن نامزد حزبی نیز پس از بحث‌های دو ساعته و نطق موافقان و مخالفان، به تصویب رسید.