🔻تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی
🔻تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

🔻تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ▫️مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیر حضوری گفت:ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری نیازمند بهره‌برداری از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست. 🔹️با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی […]

🔻تحول اساسی در ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

▫️مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیر حضوری گفت:ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری نیازمند بهره‌برداری از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست.

🔹️با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.

🔹️به مرور ۳۰ خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه می‌شود و با تکمیل این طرح حدود ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد.