🔻سياست هاى دولت بايدن در قبال ایران
🔻سياست هاى دولت بايدن در قبال ایران

🔻سياست هاى دولت بايدن در قبال ایران 🔹 تحريم هاى حقوق بشر و ادعايى تروريسم مى ماند 🔹تحريم هاى برجامى پس از عمل به تعهدات رفع مى شود ▫️جنت یلن -گزینه پیشنهادی بايدن براى وزارت خزانه دارىدر پاسخ به سوال هاى سناتورها 🔹در خصوص برجام، دولت بایدن-هریس متعهد است اطمینان حاصل کند ایران گام‌های مناسبی […]

🔻سياست هاى دولت بايدن در قبال ایران

🔹 تحريم هاى حقوق بشر و ادعايى تروريسم مى ماند

🔹تحريم هاى برجامى پس از عمل به تعهدات رفع مى شود

▫️جنت یلن -گزینه پیشنهادی بايدن براى وزارت خزانه دارى
در پاسخ به سوال هاى سناتورها

🔹در خصوص برجام، دولت بایدن-هریس متعهد است اطمینان حاصل کند ایران گام‌های مناسبی برای از سرگیری پایبندی [به برجام] برمی‌دارد.

🔹ایران تنها در صورت رعایت محدودیت‌های هسته‌ای از رفع تحریم‌ها بهرمند خواهد شد.

🔹من چنانچه تأیید شوم، اطمینان حاصل خواهم کرد خزانه‌داری فعالیت‌های مهم خود برای مبارزه با حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر را ادامه می‌دهد.

🔹دولت جو بایدن رویه اعمال تحریم علیه ایران در ارتباط با حقوق بشر یا تروریسم را ادامه خواهد داد.

🔹دولت بایدن هریس، سیاست حفظ و اعمال تحریم‌ علیه موسسات ایرانی که مرتکب نقض حقوق بشر می‌شوند را ادامه خواهد داد و به ارزیابی ابزارهای لازم برای مبارزه با حامیان تروریسم دولتی خواهد پرداخت.

🔹همکاری با شرکا در مورد ایران

🔹 دولت بایدن قصد دارد با متحدان و شریکان آمریکایی برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه همکاری کند.

🔹به طور اخص، رئیس‌جمهور بایدن متعهد به همکاری با متحدان و شریکانمان برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه از جمله حمایت این کشور از نائبان خشن خود است.

🔹سیاست بایدن درباره اعطای وام به ایران توسط بانک جهانی

🔹سئوال سناتورها: آیا دولت بایدن از جایگاه آمریکا در صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی برای جلوگیری از اعطای وام به ایران استفاده خواهد کرد یا خیر ؟

🔹يلن : هنگامی که صحبت از صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی به میان می‌آید باید اطمینان حاصل کنیم آنها چه کاری می‌توانند برای دستیابی کشورهای در حال توسعه برای سلامت عمومی و بهبود اقتصادی انجام دهند.

🔹ما با همکاری متحدانمان تلاش می‌کنیم مطمئن شویم این سیاست‌های سرمایه‌گذاری چگونه از امنیت جهانی حمایت می‌کنند.