دبیری: جشنواره هدف متفاوت ترین جشنواره برای تجلیل از ورزشکاران
دبیری: جشنواره هدف متفاوت ترین جشنواره برای تجلیل از ورزشکاران

شهرام دبیری رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران اظهارداشت: برگزاری جشنواره هدف با رویکردی جدید، متفاوت، فراگیر و جامع برنامه ریزی شده است. وی خاطر نشان کرد:به دنبال برگزاری ضابطه مند و عادلانه در روند انتخاب برترین ها خواهیم بود.جشنواره هدف در شکل فعلی برای اولین بار در سطح […]

شهرام دبیری رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران اظهارداشت: برگزاری جشنواره هدف با رویکردی جدید، متفاوت، فراگیر و جامع برنامه ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد:به دنبال برگزاری ضابطه مند و عادلانه در روند انتخاب برترین ها خواهیم بود.جشنواره هدف در شکل فعلی برای اولین بار در سطح استان رخ می دهد.

دبیری در رابطه با زمان برگزاری این جشنواره خاطر نشان کرد:منتظر وضعیت کرونا هستیم . با بررسی شرایط و آمار شیب نزولی کرونا در ایران مشهود است.تلاش ما این هست با بهبود شرایط این جشنواره را در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم.کمیته فنی قوی انتخاب شده تا منتخبین ، ضابطه مند انتخاب شوند.

وی افزود: قهرمانان را مورد تقدیر و تشکر قرار خواهیم داد تا انگیزه ای برای این عزیزان باشد و دیگران نیز این حمایت را ببینند و به شوق بیارند.