احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده
احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده

🔻احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده 🔸️آن‌طور که معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد، با توجه به درخواست‌هایی که در رابطه با تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده وجود داشته، احتمال تمدید آن از سوی هیات وزیران وجود دارد. 🔸️به گزارش تایسیز نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل […]

🔻احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده

🔸️آن‌طور که معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد، با توجه به درخواست‌هایی که در رابطه با تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده وجود داشته، احتمال تمدید آن از سوی هیات وزیران وجود دارد.

🔸️به گزارش تایسیز نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس به نقل  از ایسنا، ۲۹ اردیبهشت‌ماه پایان زمان سه ماهه‌ای است که از سوی دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده تعیین شده بود، اما گزارش معاون امور گمرکی گمرک ایران نشان داد که تاکنون از حدود ۵۱۰۸ خودرو کمی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه ترخیص شده است.

🔸در رابطه با آخرین وضعیت ترخیص خودروهای دپو شده مهرداد جمال ارونقی- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران- در گفت‌وگو با ایسنا توضیحاتی ارائه کرد که نشان می‌دهد در حال حاضر درخواست‌هایی از سوی مراجع ذیربط برای تمدید مدت زمان ترخیص خودروهای دپو شده ارائه شده است که در صورت تائید هیات وزیران اعطای مهلت دوباره صورت می پذیرد.