قدردانی امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز بخاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر
قدردانی امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز بخاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر

قدردانی امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز بخاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اقدام ارزنده شهرداری تبریز در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد. به گزارش تایسیزنیوز به نقل از شهریار، حجت الاسلام آل هاشم در مراسم آغاز توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به رانندگان حمل بار، […]

قدردانی امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز بخاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر

قدردانی امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز بخاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اقدام ارزنده شهرداری تبریز در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد.

به گزارش تایسیزنیوز به نقل از شهریار، حجت الاسلام آل هاشم در مراسم آغاز توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به رانندگان حمل بار، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ است و همه باید در گسترش این فرهنگ تلاش کنیم.

او افزود: بسیج به ما و تبلیغ ما نیاز ندارد این ما هستیم که به فرهنگ بسیج نیازداریم. اگر فرهنگ بسیج در آحاد جامعه وجود داشته باشد مشکلی در جامعه باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با قدردانی از اقدام سازمان بسیج شهرداری تبریز در تهیه بسته های معیشتی اظهار داشت: این کارها از اقدامات خداپسندانه است.

او گفت: در خصوص این نوع کارها توصیه دین و بزرگان این است انفاق باید از بهترین وسایل باشد همان مایحتاجی که برای خودمان تهیه می‌کنیم. این طور نباشد که بگوییم فقط برای رفع احتیاج است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به طرح موضوع کمک مومنانه توسط مقام معظم رهبری در نیمه شعبان اظهار داشت: مردم آذربایجان و تبریز در ماه رمضان کمک فوق العاده ای کردند. در ماه های بعدی نیز این کمک ها ادامه پیدا کرد اما کمک های ماه رمضان متفاوت بود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دومین توصیه این است که این کمک ها مخفیانه به دست افراد برسد؛ کاری نکنیم که شخصیت افراد خدشه دار شود. تلاش کنیم نیازمندان تکریم شوند.

او با بیان اینکه کمک به نیازمندان نباید در کمک معیشتی خلاصه شود گفت: خوشبختانه شهرداری با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا درصدد رفع مشکلات حاشیه شهر است و قرار است ساماندهی در آن مناطق رخ دهد. این کار خوبی است.

او تاکید کرد: شهرداری از هر نظر که می‌تواند به فکر فقرا و نیازمندان باشد.

دیروز مرحله دوم طرح کمک مومنانه سازمان بسیج شهرداری تبریز با توزیع هزار بسته معیشتی به رانندگان وانت بار اجرا شد.