چمنیان: مستحق کسب سه امتیاز بودیم.
چمنیان: مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

⚪️چمنیان: مستحق کسب سه امتیاز بودیم. عباس چمنیان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا یک خدا قوت جانانه به تیم ذوب آهن می‌گویم. ما همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم، با یک تیم با کیفیت روبه‌رو شدیم. وی افزود: اگر امروز با تمرکز بازی نمی‌کردیم، قطعاً با مشکل مواجه می‌شدیم. […]

⚪️چمنیان: مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

عباس چمنیان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا یک خدا قوت جانانه به تیم ذوب آهن می‌گویم. ما همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم، با یک تیم با کیفیت روبه‌رو شدیم.

وی افزود: اگر امروز با تمرکز بازی نمی‌کردیم، قطعاً با مشکل مواجه می‌شدیم. کسب سه امتیاز برای ما ارزشمند بود. برای کسب این پیروزی و ماندن در جمع مدعیان انگیزه زیادی داشتیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: بچه‌ها هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خوب بازی کردند و بازیکنان مهم حریف را تحت نظر داشتند. هواداران از این بازی لذت بردند و فکر می‌کنم به چیزی که استحقاقش را داشتیم، رسیدیم.

چمنیان به تمجید از عملکرد مسعود شجاعی پرداخت و گفت: مسعود شجاعی امروز خوب بازی کرد و رهبری تیم در داخل زمین را برعهده داشت و به خوبی جای خالی اشکان دژاگه را پُر کرد. نبود دژاگه و حاج‌صفی قطعاً روی کیفیت تراکتور تاثیر گذاشت، اما بازیکنان جایگزین‌مان انگیزه بسیار زیادی برای بازی داشتند و به خوبی در زمین عمل کردند.