«رشید مظاهری»؛ تکه گمشده پازل تراکتور
«رشید مظاهری»؛ تکه گمشده پازل تراکتور

«رشید مظاهری»؛ تکه گمشده پازل تراکتور رشید مظاهری توانسته با درخشش خود در دو بازی اول لیگ برتر، دروازه تیمش را بسته نگه دارد. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مظاهری روز گذشته عملکرد فوق العاده‌ای مقابل ضربات بازیکنان پرسپولیس داشت، این سنگربان در دو صحنه به شکل معجزه آسایی از […]

«رشید مظاهری»؛ تکه گمشده پازل تراکتور

رشید مظاهری توانسته با درخشش خود در دو بازی اول لیگ برتر، دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مظاهری روز گذشته عملکرد فوق العاده‌ای مقابل ضربات بازیکنان پرسپولیس داشت، این سنگربان در دو صحنه به شکل معجزه آسایی از دروازه تراکتور محافظت کرد تا روز خوب پرشورها خراب نشود.

این سنگربان ملی پوش در دو بازی گذشته نمایش مطمئنی در چارچوب دروازه تراکتور داشته و توانسته تا اینجای کار دو کلین شیت ثبت کند؛ البته نباید از نقش سایر بازیکنان تیم به ویژه مدافعان نیز در کلین شیت مظاهری، غفلت کنیم.

مظاهری در خصوص ثبت دو کلین شیت می‌گوید: وقتی از مهاجمان گرفته تا هافبک‌ها و مدافعان با جان و دل بازی می‌کنند، دروازه‌بان نمی‌تواند نمایش معمولی داشته باشد؛ به همین دلیل به سختی تمرین می‌کنم تا بهترین واکنش‌هایم را انجام ‌دهم.

محمدرضا اخباری دیگر دروازه بان تراکتور نیز روز گذشته علی‌رغم مصدومیت از ناحیه زانو روی نیمکت نشست تا خیال کادرفنی را از قفس توری تراکتور راحت کند.