بحران در آستانه بازی با تراکتور
بحران در آستانه بازی با تراکتور

پشت پرده لغو تمرین استقلالی ها؛ بحران در آستانه بازی با تراکتور بحران در آستانه بازی با تراکتور تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران جهت آماده سازی برای دیدار حساس مقابل تراکتور تبریز عصر امروز برگزار نشد. به گزارش عصر تبریز، تیم فوتبال استقلال قرار بود تمرین خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور روز سه‌شنبه […]

پشت پرده لغو تمرین استقلالی ها؛
بحران در آستانه بازی با تراکتور

بحران در آستانه بازی با تراکتور تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران جهت آماده سازی برای دیدار حساس مقابل تراکتور تبریز عصر امروز برگزار نشد.
به گزارش عصر تبریز، تیم فوتبال استقلال قرار بود تمرین خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور روز سه‌شنبه برگزار کند، اما باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل بارندگی یکی دو روز اخیر تهران، زمین مجموعه انقلاب و تهرانسر آماده برگزاری تمرین نبود. همچنین جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال گفت:

«زمین انقلاب مشکل خط کشی داشت و امکان برگزاری تمرین وجود نداشت. در زمین مجموعه نفت تهرانسر نیز آب جمع شده بود و به همین دلیل تمرین امروز را تعطیل کردیم.»
مجموعه انقلاب در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد و از فصل گذشته تمام رختکن‌ها، زمین و … توسط این باشگاه ترمیم و تجهیز شد. مجموعه شیکی که از ابتدای این فصل در اختیار اعضای تیم قرار گرفته است. همچنین مجموعه نفت تهرانسر نیز به عنوان زمین دوم اجازه گرفته شد تا طبق گفته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال، آبی‌پوشان برخلاف سال‌های گذشته در این فصل مشکلی بابت زمین نداشته باشد.

پیگیری ها نشان می‌دهد که دلیل اصلی تمرین نکردن استقلال در زمین‌های انقلاب و مجموعه نفت تنها ارتباط به بارندگی نداشته است. اگر چه مجموعه انقلاب به مدت دو فصل در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد، اما باشگاه جداگانه با پیمانکار فضای سبز خصوصی قرارداد بسته تا کار ترمیم و نگه‌داری چمن را برعهده داشته باشد. ظاهرا پیمانکار فضای سبز به دلیل دریافت نکردن پول برای خود و کارگرانش طبق قرارداد از ارائه خدمات اجتناب کرده است. بارندگی تهران نیز باعث شد تا تیم استقلال نتواند در این زمین تمرین خود را انجام دهد.

در رابطه با مجموعه نفت تهرانسر نیز، باشگاه به این مجموعه بدهی دارد و حتی قرار بود از روز شنبه هفته جاری اجازه حضور اعضای تیم استقلال در آن داده نشود. همین مسائل به اضافه بارندگی تهران باعث شده که استقلالی‌ها در آستانه بازی با تراکتور نتوانند تمرین خود را انجام دهند.