پیشڪسوت تراڪتور: این تیم مریض شده است/ اگر تقوی می‌ماند قهرمان لیگ برتر می‌شدیم
پیشڪسوت تراڪتور: این تیم مریض شده است/ اگر تقوی می‌ماند قهرمان لیگ برتر می‌شدیم

پیشڪسوت تراڪتور: این تیم مریض شده است/ اگر تقوی می‌ماند قهرمان لیگ برتر می‌شدیم ڪاظم محمودی معتقد است اگر سال گذشته محمد تقوی به عنوان سرمربی تراڪتور باقی می‌ماند و مدیریت با او ڪنار می‌آمد، تراڪتور می توانست پارسال یا امسال قهرمان لیگ شود. به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، دیروز تراڪتور با تساوی دور […]

پیشڪسوت تراڪتور: این تیم مریض شده است/ اگر تقوی می‌ماند قهرمان لیگ برتر می‌شدیم

ڪاظم محمودی معتقد است اگر سال گذشته محمد تقوی به عنوان سرمربی تراڪتور باقی می‌ماند و مدیریت با او ڪنار می‌آمد، تراڪتور می توانست پارسال یا امسال قهرمان لیگ شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، دیروز تراڪتور با تساوی دور از انتظار برابر شاهین شهرداری بوشهر در تبریز متوقف شد تا شاگردان دنیزلی از سایر مدعیان قهرمانی عقب بیفتند؛ اتفاقی ڪه هفته‌ها است در حال رخ دادن است و سرخ‌های تبریزی ۴ بازی است ڪه در لیگ برتر رنگ برد را ندیده‌اند.

ڪاظم محمودی پیشڪسوت و مربی سابق این تیم در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج ضعیف تراڪتور در یڪ ماه اخیر گفت: مشڪل اصلی تراڪتور روحی – روانی است زیرا ڪادر فنی نتوانست بعد از باخت به صنعت نفت، تیمی را ڪه در صدر جدول قرار داشت جمع ڪند. البته به این موضوع، مشڪلات تاڪتیڪی و ڪمبود بازیڪن در پست‌های اصلی را هم اضافه ڪنید، اتفاقی ڪه باعث شده تا دنیزلی از بعضی بازیڪنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده ڪند.

وی افزود: تراڪتور در ابتدای فصل هزینه‌های زیادی ڪرد و بازیڪنان باتجربه‌اش باعث شدند تا مشڪلاتی ڪه ڪالدرون و استراماچونی داشتند یعنی ناآشنایی با لیگ ایران، گریبان دنیزلی را نگیرد اما بعد از باخت به صنعت نفت، تراڪتور به نوعی مریض شد و دنیزلی هم هنوز نتوانسته دوای درد تیمش را پیدا ڪند. البته او، مربی امتحان پس داده‌ای است و چند بار قهرمان ترڪیه شده است و با لیگ ایران هم ناآشنا نیست اما به نظر می رسد ارتباط خوبی با بازیڪنان ندارد. البته منظور من ارتباط عاطفی نیست بلڪه نوع ارتباط برقرار ڪرن با آن‌ها است و به نظرم او به یڪ دستیار ایرانی نیاز دارد تا بتواند مشڪل تیم را از ریشه حل ڪند.

پیشڪسوت تراڪتور درباره این ڪه آیا ماندن دنیزلی به صلاح تراڪتور است یا خیر گفت: تراڪتور در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت و هزینه‌های زیادی ڪرد و برای نتیجه گرفتن باید تیم به ثبات برسد. اتفاقی ڪه سال گذشته برای تراڪتور نیفتاد و تیم با ۳ مربی فصل را به پایان رساند. من به شدت معتقدم اگر همان پارسال با تقوی ڪار را ادامه می‌دادند، تراڪتور پارسال و یا امسال قهرمان لیگ می‌شد.

محمودی درباره دیگر مشڪلات تراڪتور هم گفت: یڪی دیگر از مشڪلات اصلی تراڪتور جذب غیرمنطقی بازیڪنان است. تیم ما فقط ۲ دفاع وسط دارد در حالی ڪه یڪ تیم مدعی باید حداقل ۴ دفاع وسط داشته باشند. همچنین تیم گلزن و مهاجم هدف ندارد اما تا دلتان بخواهد هافبڪ دارد. تعدد بازیڪن در خط میانی باعث استفاده از ترڪیب چرخشی توسط مربی شده ڪه سبب می‌شود بازیڪنان با هم هماهنگ نباشند. همچنین در خط حمله و برای جایگزینی استوڪس، ڪوین فورچونه‌ جذب شده ڪه به هیچ وجه ڪیفیت خوبی ندارد و تیم را دچار مشڪل گلزنی ڪرده است. من نمی‌دانم تیم قبل از این ڪه با دنیزلی قرارداد ببندد چگونه این همه بازیڪن جذب ڪرد؟ ڪمیته فنی چرا این گونه عمل ڪرد ڪه تیم پر از هافبڪ و بدون دفاع و گلزن باشد؟ همین‌ها می‌شود ڪه رضا اسدی مجبور است با مصدویت خانزاده یڪ خط عقب‌تر بیاید و در پست غیرتخصصی خود بازی ڪند.

او در پایان اظهار ڪرد: نمی دانم دنیزلی یا یڪی از اعضای فنی باشگاه چرا به مدیریت یادآور نشدند ڪه بعد از لغو ۲ دیدار لیگ برتری تراڪتور، بازی دوستانه برگزار ڪنند تا بازیڪنان ناهماهنگ نباشند و ریتم تیم در دیدار برابر نود ارومیه و شاهین بوشهر ڪند نشود. این‌ها تمام مشڪلاتی است ڪه باید توسط ڪادر فنی دیده شود تا مریضی تراڪتور هر چه زودتر خوب شود.