تمهیدات جدید سازمان میادین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
تمهیدات جدید سازمان میادین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

تمهیدات جدید سازمان میادین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: تاکنون اقدامات متعددی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در میادین تحت نظارت سازمان انجام شده است. ابراهیم محمدی با اشاره به تمهیدات جدید سازمان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین، اظهار کرد: […]

تمهیدات جدید سازمان میادین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: تاکنون اقدامات متعددی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در میادین تحت نظارت سازمان انجام شده است.

ابراهیم محمدی با اشاره به تمهیدات جدید سازمان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین، اظهار کرد: برای کاهش شیوع بیماری کرونا، پروتکل های بهداشتی در بین مغازه داران و غرف توزیع شده و در ورودی میادین بنرهای رعایت نکات بهداشتی نیز نصب شده است.
او با بیان اینکه مهم ترین راه برای کاهش شیوع بیماری کرونا در میادین، رعایت بهداشت فردی است، افزود: ارائه خدمات مغازه داران و کارگران آنها و حتی باربری ها، باید با دستکش و ماسک انجام گیرد، در موقع خرید و فروش ها حتما از کارت بانکی استفاده شود و همچنین حداقل فاصله یک و نیم متری رعایت شود.  
محمدی عنوان کرد: با اینکه عملیات شستشو و ضدعفونی در میادین تحت نظارت سازمان به طور مستمر و روزانه انجام می شود، اما از کلیه شهروندان می خواهیم که قبل از مصرف نسبت به ضدعفونی و گندزدایی خریدهای خود اقدام کنند.