شهردار منطقه۴ تبریز خبر داد:  عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها ادامه خواهد داشت
شهردار منطقه۴ تبریز خبر داد:  عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها ادامه خواهد داشت

شهردار منطقه۴ تبریز خبر داد: عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها ادامه خواهد داشت شهردار منطقه۴ تبریز از حضور موثر نیروهای خدماتی منطقه تا رفع کامل آبگرفتگی‌ها خبر داد و گفت: عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها و بهبود شرایط آب‌وهوایی ادامه خواهد داشت. اکبر امجدی با بیان این مطلب خاطرنشان […]

شهردار منطقه۴ تبریز خبر داد:

عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها ادامه خواهد داشت

شهردار منطقه۴ تبریز از حضور موثر نیروهای خدماتی منطقه تا رفع کامل آبگرفتگی‌ها خبر داد و گفت: عملیات هدایت آب‌های سطحی تا تثبیت وضعیت کانال‌ها و بهبود شرایط آب‌وهوایی ادامه خواهد داشت.

اکبر امجدی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: شدت و حجم بارشی که از عصر شنبه آغاز شده، بسیار بیشتر از ظرفیت کانال‌های منطقه است، از این رو همکاران بنده با حضور عملیاتی خود، از نخستین دقایق آغاز بارش‌، تجهیزات موتوری و دستی را به کار گرفته‌اند تا جریان آب، بدون انسداد و بروز مشکل، هدایت شود.

وی اضافه کرد: کانال‌های ستارخان، آذربایجان و خلیل‌آباد، از زیرساخت‌های ارزشمند منطقه۴ هستند اما به هر حال، ظرفیت این کانال‌ها محدود است و طبیعی است که در بخش‌هایی از منطقه، شاهد تجمیع آب باشیم، از این رو تلاش می‌شود جریان آب، با رفع موانع، در یک بستر ایمن هدایت شود.

امجدی متذکر شد: با توجه به محدودیت رفت‌وآمد عمومی، هم‌اکنون ترافیک خاصی در بخش‌های غربی شهر بارز نیست و در ساعات آتی شاهد رفع وضعیت سیلابی خواهیم بود.
شهردار منطقه۴ تبریز از شهروندان خواست هر گونه مشکل خدماتی را با سامانه فوریت‌های ۱۳۷ در میان بگذارند.