تراکتور بردیف غیر قابل پیش بینی
تراکتور بردیف غیر قابل پیش بینی

تراکتور بردیف غیر قابل پیش بینی فرزاد ملازاده اکثریت کارشناسان فوتبال با توجه به نتایج اخیر دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان برای تیم محبوب تراکتور برد آسانی را در خانه پیش بینی می کردند و اعتقاد هم داشتند که این بازی را تراکتور با گل زده بیشتری به نفع خود رقم خواهد زد […]

تراکتور بردیف غیر قابل پیش بینی

فرزاد ملازاده

اکثریت کارشناسان فوتبال با توجه به نتایج اخیر دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان برای تیم محبوب تراکتور برد آسانی را در خانه پیش بینی می کردند و اعتقاد هم داشتند که این بازی را تراکتور با گل زده بیشتری به نفع خود رقم خواهد زد چرا که خط دفاعی تیم مسجد سلیمان بخصوص در دو بازی گذشته بسیار سردرگم و نا هماهنگ نشان داده بود.

بعد از آغاز بازی و گل زود هنگام تراکتور هواداران این تیم منتظر گل های بیشتر و پیروزی پر گل بودند اما تیم بردیف که در چند بازی اخیر نشان داده هر چقدر که تراکتور در بازی‌های سخت تیم بسیار سخت و قلدری است در بازی‌های نسبتا راحت و آسان هم به همان اندازه ناهماهنگ و صغیف بوده بخصوص در بازی با مس رفسنجان .

بعد از گل زود هنگام تراکتور به نفت مسجد سلیمان تراکتور عقب نشست و بیشتر در صدد کنترل بازی بود و این تیم نفت بو  که کنترل بازی رل در دست گرفته بود و با بازیکنان خود که اکثرا هم سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشتند در صدد رسیدن به  دروازه تراکتور بود.

در نهایت زحمات یاران مهاجری به ثمر نشست و نفت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند نتیجه ای که در تبریز برای نفت بسیار با ارزش و مهم بود.

اما یاران مهاجری که عرصه را برای حمله مناسب دیده بودند باز هم به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت با یک سوپر گل دیدنی از دهقانی بازی کاملا برگردد و نفتی ها خود را در آستانه یک برد رویایی و بزرگ ببینند.

تراکتور در حالی که میانه میدان را از دست داده بود و نیاز به تعویض را  از دقایقی قبل بشدت احساس می کرد بالاخره بردیف دست به تعویض برد و با فرستادن قادری و صفا هادی به میدان ورق بازی برای تراکتور برگشت و عباس زاده در شبی به یاد ماندنی ابتدا بازی را به تساوی کشیدو در نهایت تنها چند دقیقه مانده به پایان بازی گل برتری تیمش را به ثمر رساند اما یاران مهاجری حتی در دقایق اضافی بازی هم دست از هجوم نکشیدند و در دقایق اضافه تیر دروازه تراکتور را به لرزه انداختند تا نشان دهند که به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نیستند.

تراکتور این بازی را به طور  سختی برد و موفق شد سه امتیاز بسیار مهم این هفته را به اندوخته های خود بیفزاید و با روحیه و آرامش کافی به مصاف سپاهان اصفهان برود.

آنچه که در بازی با نفت مسجد سلیمان می تواند برای بردیف مهم باشد نقش خوب و مهم صفا هادی در تیم تراکتور است بازیکنی که تا بدینجای کار بردیف به او فرصت آنچنانی برای ابراز وجود در میدان نداده است هادی می تواند کمک بسیار زیادی برای تراکتور در میدان داری و بازی سازی باشد.

به هر صورت بردیف به عنوان سرمربی تیم و با توجه به کولباری از تجربه تمام این موضوعات را مد نظر خود قرار خواهد داد و به احتمال زیاد تراکتور در بازی با سپاهان شاهد تغییر در نفرات اصلی خود خواهد بود تا بتواند در بازی مهم و دشوار خود مقابل سپاهان میانه میدان را آز آن خود کندوبا کسب نتیجه لازم دوباره شور و نشاط فوتبالی را به تبریزو آذربایجان برگرداند.