آغاز ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی ” مثبت زندگی “
آغاز ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی ” مثبت زندگی “

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد: 🔹 آغاز ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی ” مثبت زندگی ”   🔻دکتر فرگل صحاف عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات مطلوب سازمان، پیگیری و پاسخگویی ، تقویت و توسعه خدمات حمایتی […]

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد:
🔹 آغاز ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی ” مثبت زندگی ”

 

🔻دکتر فرگل صحاف عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات مطلوب سازمان، پیگیری و پاسخگویی ، تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی، امری اجتناب ناپذیر است.

🔻وی افزود : با توجه به نیازها، گسترش ماموریت ها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی، برای تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی، یک ضرورت به شمار می‌رود.

🔻وی ادامه داد: در همین راستا و به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره ۹۰۰/۹۸/۱۲۹۳۰۶ صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

🔻صحاف با بیان اینکه در این مراکز تلاش می‌شود تا از ترددهای غیر ضروری مددجویان، پیشگیری شود ابراز داشت: فراهم شدن امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی، امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیازهای روز جامعه هدف از جمله اهداف مراکز مثبت زندگی را شامل می‌شود.

🔻سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: در مراکز مثبت زندگی اقداماتی نظیر گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان، افزایش ظرفیت مشارکت بخشی مراکز غیردولتی ، کاهش تصدی‌گری دولت، تقویت رویکرد اجتماع و خانواده محور و ارتقای کیفی و کمی خدمات در بستر فناوری اطلاعات دنبال می‌شود.

🔻صحاف با اشاره به اینکه ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان تاسیس این مراکز همزمان با سراسر کشور از امروز در این استان نیز آغاز شده است، خاطرنشان کرد:
متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت (به مدت ۱۵ روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تاسیس این مراکز ثبت کنند.

🔻وی با اشاره به ظرفیت ها، تعاملات و پتانسیل بی نظیر استان ، اظهار امیدواری کرد تا استقبال از این امر مهم در آذربایجان شرقی قابل توجه باشد.

🔻وی افزود : هم استانی های عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت مراجعه نمایند.