اجرای بی وقفه طرح جامع “استقبال از بهار” در مجموعه تاریخی مقبره الشعرا
اجرای بی وقفه طرح جامع “استقبال از بهار” در مجموعه تاریخی مقبره الشعرا

اجرای بی وقفه طرح جامع “استقبال از بهار” در مجموعه تاریخی مقبره الشعرا در آستانه بهاری زیبا و سرسبز توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز اجرای طرح استقبال از بهار در مقبره الشعرا بصورت شبانه روزی ادامه دارد. به گزارش تایسیز نیوز ، همزمان با فرا رسیدن سال جدید، در راستای استقبال شایسته از مسافران نوروزی، […]

اجرای بی وقفه طرح جامع “استقبال از بهار” در مجموعه تاریخی مقبره الشعرا

مقبره الشعرا

در آستانه بهاری زیبا و سرسبز توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز اجرای طرح استقبال از بهار در مقبره الشعرا بصورت شبانه روزی ادامه دارد.

به گزارش تایسیز نیوز ، همزمان با فرا رسیدن سال جدید، در راستای استقبال شایسته از مسافران نوروزی، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در بازدید از مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری  افزود: شهرداری منطقه ۱۰ با استفاده از تمام ظرفیت خود برای آماده‌سازی و رفع نواقص ورودی پارک این مجموعه به مناسبت سال جدید تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه کاشت رنگین کمانی از گلهای بهاری با ترکیب عطر شب بو های با طراوت و زیبا در این پارک جلوه ای بی نظیر و فضایی بهاری را برای گردشگران و شهروندان تبریزی فراهم آورده است ابراز داشت: باکس و هرم‌های نصب گلدان نیز در محوطه پارک مقبره الشعرا در راستای زیباسازی جاگذاری و نصب شده‌اند.

زارعی ادامه داد: پاکسازی و آماده‌سازی پارک‌های منطقه‌ای و مجموعه تاریخی مقبره الشعرا برای میزبانی از گردشگران نوروزی بخش دیگری از اقدامات شهرداری منطقه در طرح استقبال از بهار است.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: نورپردازی ۳ بعدی در محل مقبره الشعرا تبریز جزو برنامه‌های شهرداری منطقه در حوزه زیباسازی شهر و همچنین بافت تاریخی و فرهنگی شهر برای نوروز است.

 وی خاطر نشان کرد: تمامی سرویس های بهداشتی موجود در مجموعه مقبره الشعرا نیز جهت استفاده مسافرین و شهروندان عزیز تجهیز و آماده سازی شده است.