اجرای ۱۰ پروژه بزرگ شهری در سال ۱۴۰۲
اجرای ۱۰ پروژه بزرگ شهری در سال ۱۴۰۲

در دومین نشست خبری شهردار تبریز عنوان شد؛ اجرای ۱۰ پروژه بزرگ شهری در سال ۱۴۰۲ شهردار تبریز از پیش‌بینی اجرای ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در سال آینده خبر داد: تلاش داریم این پروژه‌ها طی سال آینده آغاز شده و به اتمام برسد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز […]

در دومین نشست خبری شهردار تبریز عنوان شد؛ اجرای ۱۰ پروژه بزرگ شهری در سال ۱۴۰۲ شهردار تبریز از پیش‌بینی اجرای ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در سال آینده خبر داد: تلاش داریم این پروژه‌ها طی سال آینده آغاز شده و به اتمام برسد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دومین نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شاید مهمترین و شاخص ترین پروژه شهرداری در سال آینده، بازگشت سرمایه گذاران به تبریز است.

هوشیار از تلاش برای رفع موانع سرمایه گذاری در تبریز خبر داد و افزود: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص پیشرو است و سال بعد، سال اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری خواهد بود.

وی گفت: ۷۷ پروژه شهری بلاتکلیف در تبریز وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفته اند که یا تعیین تکلیف شده و خلع ید شوند و یا آغار بکار کنند.

شهردار تبریز از تدوین دو هزار پروژه اجتماعی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط گروه های مرجع مختلف طرح ریزی شده تا مرجع و منبعی برای سالهای آتی باشد. هوشیار افزود: قصد داریم مشکلات موجود در دور سوم قرارهای خدمت با حضور خبرنگاران مستندسازی شود و به عنوان سند و بررسی برای سال آینده باقی بماند.

شهردار تبریز تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ در سه سطح تدوین خواهد شد که شامل سطح نخست محلات و ناحیه ای با پروژه‌های ناحیه محور، منطقه محور و در نهایت پروژه های بزرگ شهرداری مثل صاحب آباد و فیبر نوری است که توسط شهرداری تبریز انجام می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع زیباسازی شهری اشاره کرد و گفت: زیباسازی از حوزه های اولویت دار شهر تبریز طی سال آینده خواهد بود و بر همین اساس زیباسازی ورودی های شهر نیز در دستور کار قرار دارد.