اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز
اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز

💢 اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:امسال اجرای طرح هادی ۳۴ روستا مصوب شده که با مساعد شدن شرایط جوی، کارهای عمرانی‌ مربوطه آغاز خواهد شد. ▫️در همه روستاهای شهرستان تبریز حداقل یک فاز طرح هادی اجرا شده و در برخی روستاها هم طرح […]

💢 اجرای ۱۸۱ هزار متر مربع آسفالت ریزی در روستاهای تبریز

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:امسال اجرای طرح هادی ۳۴ روستا مصوب شده که با مساعد شدن شرایط جوی، کارهای عمرانی‌ مربوطه آغاز خواهد شد.

▫️در همه روستاهای شهرستان تبریز حداقل یک فاز طرح هادی اجرا شده و در برخی روستاها هم طرح هادی بازنگری و فاز بعدی هم به سرانجام رسیده است.

▫️آمار زلزله‌های اخیر نشان‌ دهنده اهمیت بالای مقاوم‌سازی در پایین آوردن میزان تخریب مساکن روستایی و تلفات انسانی است و مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت کشور باید با هماهنگی و هم‌افزایی، مشکلات پیش روی اجرای طرح های عمران‌ روستایی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را حل کنند تا مشارکت و همراهی ساکنان روستاها با طرح های مذکور افزایش یابد.

مشارکت مردم در طرح‌های مقاوم‌سازی خانه های روستایی را عامل‌ موفقیت این طرح‌هاست و برای کاهش شدت اثرات حوادث طبیعی و غیر طبیعی باید میزان مقاوم سازی خانه ها افزایش یافته و اهمیت این مسئله در قالب فرهنگ سازی به مردم یادآوری شود.