اخلاق خاص سرمربی جدید تراکتور از زبان مالک تیم روسی
اخلاق خاص سرمربی جدید تراکتور از زبان مالک تیم روسی

اخلاق خاص سرمربی جدید تراکتور از زبان مالک تیم روسی مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو روسیه درباره اخلاقیات خاص سرمربی جدید تراکتور صحبت کرد.قربان بردیف سرمربی شناخته شده در فوتبال روسیه با هدایت روبین‌کازان و روستوف با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرد تا سرمربی این تیم در فصل جدید لیگ ایران باشد. در همین رابطه […]

اخلاق خاص سرمربی جدید تراکتور از زبان مالک تیم روسی

مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو روسیه درباره اخلاقیات خاص سرمربی جدید تراکتور صحبت کرد.قربان بردیف سرمربی شناخته شده در فوتبال روسیه با هدایت روبین‌کازان و روستوف با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرد تا سرمربی این تیم در فصل جدید لیگ ایران باشد.

در همین رابطه آندری چرویچنکو مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو در این زمینه در مصاحبه با سایت «چمپیونات»، گفت: گفتن این‌که چرا بردیف در روسیه مورد تقاضا نبود، دشوار است. در واقع او فردی سرسخت است.

شاید هیچ‌کس نمی‌خواهد از نظر سازگاری با چنین مربی‌ای فشار بیاورد.وی در ادامه درباره اخلاق‌ خاص سرمربی جدید تراکتور، گفت: شاید هیچ‌کس نتواند خواسته‌های او را از نظر ترکیب و شاخص‌های اساسی برآورده کند.

شاید کسی نتواند غرغرکردن‌هایش و دعا خواندنش را تحمل کند. این‌که آیا از تصمیم او برای رفتن به ایران تعجب کرده‌ام؟ نمی‌دانم چگونه به آن‌جا رسید ولی احتمال دارد سردار آزمون در رسیدن به این منصب او را کمک کرده باشد.