ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان
ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان

ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان 🔹 در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان و نساجی قائمشهر، بازیکنان و کادر فنی دو تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد شهدای فوتبالیست به ویژه شهید مهدی رضایی‌مجد کاپیتان تیم ملی جوانان را گرامی داشتند. احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال: […]

ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان 🔹

در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان و نساجی قائمشهر، بازیکنان و کادر فنی دو تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد شهدای فوتبالیست به ویژه شهید مهدی رضایی‌مجد کاپیتان تیم ملی جوانان را گرامی داشتند.

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال: این اقدام به درخواست کادر فنی، بازیکنان و به ویژه سرمربی تیم ملی نوجوانان حسین عبدی صورت گرفت.

🔹 پخش گزیده‌ای از سخنان توهین‌آمیز یکی از چهره‌هایی که مشخص نیست چه سمت و مسئولیتی در کشور دارد با واکنش افکار عمومی روبرو شد، فدراسیون فوتبال تصمیمی برای واکنش مستقیم به این اظهارات سخیف نداشت.

🔹خانواده فوتبال خود را بخشی از جامعه می‌داند و افتخارش همراهی با مردم و خلق لحظه‌های ماندگار است که به خاطره جمعی تبدیل شده است. مردم در این ماجرا رفتار بسیار ‌همدلانه‌ای انجام دادند که امیدوارم باعث شود دیگران با احترام و البته احتیاط بیشتر نسبت به این خانواده سخن بگویند