استقلال نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد
استقلال نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد

استقلال نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد/ خسرو حیدری به جای کمک به استقلال از استقلال کمک می‌گیرد! علی لطیفی، مهاجم اسبق استقلال: استقلال در فاز دفاعی دو مشکل اساسی دارد؛ اول اینکه بازیکنان استقلال در فاز هجومی و زمانی که صاحب توپ هستند هنگام لو دادن توپ خوب جمع نمی‌شوند. یعنی ساختار دفاعی تیم ضعیف […]

استقلال نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد/ خسرو حیدری به جای کمک به استقلال از استقلال کمک می‌گیرد!

علی لطیفی، مهاجم اسبق استقلال: استقلال در فاز دفاعی دو مشکل اساسی دارد؛ اول اینکه بازیکنان استقلال در فاز هجومی و زمانی که صاحب توپ هستند هنگام لو دادن توپ خوب جمع نمی‌شوند.

یعنی ساختار دفاعی تیم ضعیف است. استقلال جلوی همه تیم‌ها چه در زمان برد چه تساوی و چه باخت این ضعف را داشته. بعد از اینکه بازیکنان توپ را از دست می‌دهند نمی‌دانند چه‌کار کنند.

🔹دومین ضعف استقلال روی ضربات ایستگاهی در فاز دفاعی است. بازیکنان استقلال نه سخت‌گیری لازم را دارند نه خوب یارگیری می‌کنند و این باعث بروز مشکل برای تیم شده. شاید استقلال گل نخورده باشد اما موقعیت به حریف داده. این مشکلات کلاً مربوط به فاز دفاعی بود.

در فاز تهاجمی همان‌طور که می‌دانیم سبک و فلسفه آقای ساپینتو بازی تهاجمی و فوتبال مالکانه است. اما در بازی مالکانه نیاز است وقتی تیم توپ را در اختیار دارد خلق موقعیت کند.

🔹میانگین گل زده استقلال در نیم‌فصل هر بازی یک گل است! این بسیار بد است. گرچه فوتبال ما دچار مشکل اساسی در بحث گلزنی است اما از تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان یا گل‌گهر توقع می‌رود با توجه به هزینه‌هایی که می‌کنند ‌گل‌های بیشتری بزنند. استقلال این دو معضل را از بازی اول تا به امروز نتوانسته حل کند.

🔹خسرو حیدری تجربه کار نداشت و ندارد. خسرو به خودش هم آسیب زد. بی‌تعارف می‌گویم، خسرو به جای کمک به استقلال این روزها دارد از استقلال کمک می‌گیرد.