اعتبارات اشتغال ایثارگران نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده است
اعتبارات اشتغال ایثارگران نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده است

🔻اعتبارات اشتغال ایثارگران نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده است امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:به همت دولت سیزدهم، اعتبارات اشتغال حوزه تحت پوشش بنیاد شهید در کشور امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده و محدودیت اعتباری در این خصوص نداریم البته ۱۰ درصد اعتبارات اشتغال استان‌ها […]

🔻اعتبارات اشتغال ایثارگران نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده است

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:به همت دولت سیزدهم، اعتبارات اشتغال حوزه تحت پوشش بنیاد شهید در کشور امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر شده و محدودیت اعتباری در این خصوص نداریم البته ۱۰ درصد اعتبارات اشتغال استان‌ها متعلق به ایثارگران است.

🔹۱۰۰ هزار نفر از شاغلین در قالب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده آن‌ها در کشور تعیین تکلیف شده و این روند با همکاری نهاد‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

🔹سرانه درمانی ایثارگران در سال جاری به بیش از ۳۰۰ هزار تومان رسیده که نزدیک ۲ برابر سال گذشته است ضمن اینکه بخشی از بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی ما به بخش بیمه‌ای هم پرداخت شده است.

🔹همه وصیت‌نامه‌های در دسترس شهدا در کشور ثبت شده و حفاظت می‌شود و قرار است علاوه بر انتشار این وصیت‌نامه ها، خاطرات والدین شهدا و جانبازان بالاتر از ۷۰ درصد هم ثبت شود.