افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مراجعان و افزایش سطح اضطراب از زمان شروع اعتراضات است
افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مراجعان و افزایش سطح اضطراب از زمان شروع اعتراضات است

🔻یک روانشناس اجتماعی: مشاهدات عینی حاکی از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مراجعان و افزایش سطح اضطراب از زمان شروع اعتراضات است علیرضا شریفی یزدی:میزان مراجعه افراد طی چهار ماه اخیر افزایش پیدا کرده و می‌توانیم بگوییم تا حدی میزان اضطراب در جامعه به دلیل اتفاقاتی که رخ داده، بالاتر رفته است. گرچه آمار رسمی […]

🔻یک روانشناس اجتماعی: مشاهدات عینی حاکی از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مراجعان و افزایش سطح اضطراب از زمان شروع اعتراضات است

علیرضا شریفی یزدی:میزان مراجعه افراد طی چهار ماه اخیر افزایش پیدا کرده و می‌توانیم بگوییم تا حدی میزان اضطراب در جامعه به دلیل اتفاقاتی که رخ داده، بالاتر رفته است. گرچه آمار رسمی ارائه نشده، ولی مشاهدات میدانی و مطالعات اکتشافی نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته همین موقع، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش مراجعه داشته‌ایم.

🔹واقعیت این است که مسئله کمبود داروهای روانپزشکی مشکلی تازه نیست بلکه نزدیک به یک سال است که برخی از داروهای روانپزشکی در بازار پیدا نمی‌شود. گاهی به ناچار روانپزشک دارو را عوض می‌کند و بعد می‌بیند همان دارو دوباره در بازار کمیاب می‌شود.

🔹اگر داروهای روانپزشکی که توسط بیمار دارد مصرف می‌شود به هر دلیلی یک مدتی پیدا نشود، در بسیاری از موارد همه زحمات روانپزشک و مریض به هوا می‌رود و به نقطه اول خود باز می‌گردند و احتیاج است درمان دوباره شروع شود.