امام جمعه تبریز: شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم شود
امام جمعه تبریز: شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم شود

امام جمعه تبریز: شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم شود تایسیز نیوز – نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در حوزه و دانشگاه، علم، دانش و رتبه علمی باید حرف اول و آخر را بزند و اصل شایسته‌سالاری در مراکز علمی حاکم شود. به گزارش تایسیز نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد علی […]

امام جمعه تبریز: شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم شود

تایسیز نیوز – نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در حوزه و دانشگاه، علم، دانش و رتبه علمی باید حرف اول و آخر را بزند و اصل شایسته‌سالاری در مراکز علمی حاکم شود.

به گزارش تایسیز نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریر افزود: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود.
وی بابیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید حوزه خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان باشعور و آگاهی تربیت کنند.
رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: باید احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ‌ شده و ارتقا یابد و به جامعه نیز تسری پیدا کند.