انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی دوباره برگزار می‌شود
انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی دوباره برگزار می‌شود

انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی دوباره برگزار می‌شود تایسیز نیوز – مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام رای جلسه حکمیت امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان دوباره برگزار خواهد شد. به گزارش تایسیزنیوز، حبیب ستوده نژاد روز پنجشنبه با اعلام […]

انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی دوباره برگزار می‌شود

تایسیز نیوز – مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام رای جلسه حکمیت امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان دوباره برگزار خواهد شد.

به گزارش تایسیزنیوز، حبیب ستوده نژاد روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه این دفتر در یکم اسفندماه ۱۴۰۲، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی به طور کلی و از همه جهات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت رای به برگزاری مجدد این انتخابات داده شد.

وی ادامه داد: جهت تعیین وضعیت و ممانعت از عقب افتادگی در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیات با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیات در سریعترین زمان انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت و گویی که ۲۳ آذرسال گذشته انجام داده بود اعلام کرده بود که در صورت تایید تخلفات در انتخابات رئیس هیات بدنسازی استان، این انتخابات ابطال و دوباره برگزار می شود.

به گفته ستوده نژاد، به دنبال شکایت یکی از نامزدها و ادعای تخلف در این انتخابات، نامه ای از دفتر مشترک امور فدراسیون ها دریافت کردیم که در هفت بند به این تخلفات اشاره شده است.