ایمان غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛ شرکت واحد اتوبوسرانی از نظر مالی منظم ترین شرکت است
ایمان غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛ شرکت واحد اتوبوسرانی از نظر مالی منظم ترین شرکت است

ایمان غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛شرکت واحد اتوبوسرانی از نظر مالی منظم ترین شرکت استمدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد از نظر مالی منظم ترین شرکت است و هیچ شرکت و سازمانی چنین نظمی ندارد. ایمان غنی زاده دیروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در […]

ایمان غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛
شرکت واحد اتوبوسرانی از نظر مالی منظم ترین شرکت است
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد از نظر مالی منظم ترین شرکت است و هیچ شرکت و سازمانی چنین نظمی ندارد.


ایمان غنی زاده دیروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: در صحن علنی شورای شهر تبریز، صورت مالی سال ۹۶ شرکت واحد توسط حسابرس مورد بررسی قرار گرفت و ما با توجه به وظیفه خود، از کارکرد این شرکت دفاع کردیم.
او ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی از نظر مالی منظم ترین شرکت است و هیچ شرکت و سازمانی چنین نظمی ندارد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: این شرکت از طریق هیئت مدیره فعالیت می کند و دارای مجمع است.
او افزود: در این جلسه بعضی موارد که قبلا حل نشده بود، قرار شد طی جلسه ای در عرض یک ماه با حضور اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرد.
غنی زاده یادآور شد: امیدواریم موضوع بدهی به بیمه و دارایی را با کمک شهرداری تبریز و قول مساعد شخص شهردار محترم و معاونت محترم مالی اقتصادی، پرداخت کنیم تا یک شرکت عام که برای مردم است دچار مشکل نشود.
او گفت: از اعضای محترم شورا که با اکثریت رای صورت های مالی سال ۹۶ را قبول کردند و همچنین از حمایت های شهردار محترم تبریز قدردانی می کنم.