بازارچه میوه و تره بار “میلاد” بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث
بازارچه میوه و تره بار “میلاد” بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث

✅بازارچه میوه و تره بار “میلاد” بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث 🔺مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد واقع در ولیعصر عنوان کرد؛ این بازارچه یکی از زیباترین بازارچه های میوه و تره بار است و میتواند بهترین الگو برای بازارچه […]

✅بازارچه میوه و تره بار “میلاد” بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث

🔺مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد واقع در ولیعصر عنوان کرد؛ این بازارچه یکی از زیباترین بازارچه های میوه و تره بار است و میتواند بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث در کلانشهر ها باشد.

🔺به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان با حضور ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان از تعدادی از بازارچه های موقت تحت نظارت سازمان در سطح شهر بازدید بعمل آوردند.
مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در این بازدید با بیان اینکه تبریز در خصوص ارتقاء زیر ساخت ها و احداث بازارچه ها ی میوه و تره بار پیشرفت های قابل توجهی داشته است گفت: بازارچه میلاد ولیعصر جدای از زیبایی منحصر به فرد، از نظر کیفیت و کَمّیَت خدمات دهی در سطح بالایی قرار دارد و میتواند بهترین الگو برای بازارچه های جدیدالاحداث در کلانشهرها باشد.
وی در پایان با ارزیابی مثبت این بازدید گفت: “تبریز”، شهر زنده، به روز و زیبایی است و شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در تبریز بودیم.
ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: سعی خواهیم کرد در زمینه راه اندازی بازارچه های جدید تمامی جوانب رفاهی و خدماتی مراجعه کنندگان را در نظر بگیریم و در آینده شاهد تحولات چشمگیری در بحث ارتقاء تکریم مشتریان و زیبایی بصری بازارچه ها خواهیم بود.
شایان ذکر است این بازدید به منظور انتقال تجربیات و الگوبرداری از طرح های موفق در بحث بازارچه های موقت علی الخصوص احداث بازارچه های عرضه مستقیم میوه و تره بار و اجرای آنها انجام گرفت و از بازار ماهی تبریز و بازارچه های میوه و تره بار تحت نظارت سازمان بازدید بعمل آمد.