بازديد تاج الديني نماينده مردم تبريز آذرشهر اسكو در  مجلس شوراي اسلامي از پروژه قطعه شش آزاد راه تبريز اروميه
بازديد تاج الديني نماينده مردم تبريز آذرشهر اسكو در  مجلس شوراي اسلامي از پروژه قطعه شش آزاد راه تبريز اروميه

بازديد تاج الديني نماينده مردم تبريز آذرشهر اسكو در  مجلس شوراي اسلامي از پروژه قطعه شش آزاد راه تبريز اروميه فرزاد ملازاده حجت الاسلام و المسلمين تاج الديني  و مهندس  بخشي زاده مدير كل راه و شهر سازي استان به همراه مدير كل راهداري استان  از پروژه در دست ساخت شركت آذر قلعه  بازدید کردند. […]

بازديد تاج الديني نماينده مردم تبريز آذرشهر اسكو در  مجلس شوراي اسلامي از پروژه قطعه شش آزاد راه تبريز اروميه

فرزاد ملازاده

حجت الاسلام و المسلمين تاج الديني  و مهندس  بخشي زاده مدير كل راه و شهر سازي استان به همراه مدير كل راهداري استان  از پروژه در دست ساخت شركت آذر قلعه  بازدید کردند.

تاج الديني نماینده مردم تبريزدر مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته تمام پروژه های عمرانی  با تمام توان فعال است بطوریکه بزودی نتایج ارزشمند آنها در حوزه زیر ساخت راه و مسکن عاید شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه گفت: با بازدیدی که امروز از روند اجرایی پروژه داشتیم پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار مطلوب و قابل قبول بود و امید داریم در روزهای پیش رو با حمایت های لازم این حرکت بیش از پیش هم سرعت بگیرد.

تاج الدینی ضمن بازدید از مسیر اجرا شده پروژه و همچنین ابنیه های اجرا شده پروژه از روند اجرای این پروژه  از سرمايه گذار این پروژه  بختیار مهمانی به جهت پیشرفت خوب پروژه تقدیر و تشکر نمودند.تاج الدینی در ادامه صحبت هایش افزود   انجام این چنین پروژه هایی  توسط شرکت بومی مورد  تاکید است.

استان ما دارای توانایی های بالایی از لحاظ شرکت هایی بومی می باشد که با توجه به این موضوع لازم است پروژه های مهم و اساسی استان به چنین شرکت های توانمندی سپرده شود؛ تا شاهد پیشرفت و تکمیل پروژه های حیاتی استان باشیم. پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه می تواند نماد خوبی از توانایی شرکت های بومی استان برای اجرای پروژه ها باشد.

نماینده مردم‌تبریز آذرشهر اسكو گفت :پروژه آزاد راه تبریز ارومیه   یکی از پروژه‌ های حیاتی استان است و اجرای هر چه زودتر این پروژه برای بخصوص خود تبریز ضروری و مهم می باشد.

تاج الدینی  از پیشتازی استان در اجرای پروژه های محوله یاد کرد و افزود: بسیاری از پروژه های نیمه کار یا شروع نشده در استان هم اکنون در حال اجرا یا پایان هستند که این خود دلیلی محکم بر عملگرایی دولت می باشد .

تاج الدینی در ادامه افزود امید است سایر قطعات این پروژه نیز مانند قطعه شش پروژه شروع به فعالیت نمایند تا این پروژه از لحاظ اتمام پروژه زودتر به سرانجام برسد .وي در پايان صحبت هايشان افزود:

از تمام عوامل فعال در اين پروژه بخصوص اقاي مهماني كمال تشكر را بابت فعاليت هاي صورت گرفته دارم و از كليه دستگاههاي مربوط و ذي ربط مي خواهم نهايت همكاري  و كمك را در انجام پروژه ها علي الخصوص اين پروژه انجام دهند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان  نیز در این بازدید با بیان اینکه آذربایجان شرقی  برای توسعه و رفاه مردم نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت‌های حمل ونقل بوده و مهمترین آن احداث چنین پروژه هایی  است،  گفت: امید است با به سرانجام رسیدن این پروژه تحت سرمايه گذاري شایسته آقای مهمانی شاهد بهره برداری از یکی از مهمترین پروژه های استان می باشد باشیم تا شهروندان به راحتی بتوانند با استفاده از این پروژه در مسیر خود رفت آمد کنند.

در ادامه بختیار مهماني به عنوان سرمايه گذار پروژه به توضیح از پروژه و فعالیت های صورت گرفته پرداخت و چشم‌انداز روزهای آینده را برای این پروژه بیان نمودو ابراز امیدواری نمود که در روزهای آینده خبرهای خوبی را از بابت انجام این پروژه اعلام دارند.

لازم به توضيح است آزادراه قطعه شش  تبريز اروميه كه از آن به عنوان رينك دوم تبريز نام برده مي شود با برآوردهزينه اوليه پنچ هزار ميليارد تومان كه بصورت مشاركتي بخش خصوصي و دولت كليد خورده است و بختيار مهماني به عنوان سرمايه گزار ٦٠ درصد اين پروژه را بر عهده گرفته است كه تاكنون ٣٥ درصد اين پروژه به اتمام رسيده است.