باز هم شایعه سازی دشمنان زنوزی در شبکه های اجتماعی
باز هم شایعه سازی دشمنان زنوزی در شبکه های اجتماعی

بنام خدا تکذیبیه سلام علیکم با تبریک ایام عید ولایت و امامت به مردم شریف ایران، به استحضار میرساند، امروز در برخی رسانه های مجازی و دیگر مبادی خبری و حتی جراید کشوری و محلی متاسفانه مطلبی کذب بر اساس صورت های مالی بانک تجارت (که در سامانه کدال بورس انتشار یافته) منتشر میگردد که […]

بنام خدا
تکذیبیه

سلام علیکم با تبریک ایام عید ولایت و امامت به مردم شریف ایران، به استحضار میرساند، امروز در برخی رسانه های مجازی و دیگر مبادی خبری و حتی جراید کشوری و محلی متاسفانه مطلبی کذب بر اساس صورت های مالی بانک تجارت (که در سامانه کدال بورس انتشار یافته) منتشر میگردد که براساس آن آقای زنوزی مطلق مبلغ ۵۸۱ میلیارد تومان به بانک تجارت بدهکار میباشد.

روابط عمومی شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می‌نماید؛ در سال ۱۳۹۱ با واگذاری مجتمع فولاد بناب این بدهی توسط خریداران با بانک تجارت تسویه حساب و تبدیل تعهد گردیده که نامه مفاصا حساب و آزاد سازی وثایق شرکتها تابعه از بانک تجارت در دسترس است و انتشار بدهی بنام آقای زنوزی مطلق در سیستم کودال مغالطه جهت پوشش دادن نام بدهکار واقعی میباشد.

ضمن تکذیب هر گونه بدهکار بودن آقای محمد رضا زنوزی مطلق و شرکتهای تابعه به بانک تجارت اعلام میگردد چون انتشار این مطلب آنهم بعد از ۷ سال!!! نشان از سوء نیت جهت اختفاء نام بدهکار واقعی است لذا بدینوسیله اعلام می‌دارد که شکایت لازم بر علیه مدیران آن بانک تسلیم مقامات محترم قضایی خواهد شد و نتیجه و تصمیمات متخذه با کسب اجازه از مراجع قضایی محترم از ناحیه این روابط عمومی به استحضار عموم خواهد رسید.

انتظار دارد بر اساس قانون مطبوعات این جوابیه در کلیه مراجع خبری که موضوع بدهکار بودن آقای زنوزی مطلق را تحت هر عنوانی منتشر نموده‌اند عیناً منتشر شود.

باتشکر

روابط‌عمومی شرکت توسعه‌ سرمایه‌گذاری دریک