با ۱۲۰۰ میلیارد ریال هزینه؛ایستگاه شماره ۱۴ خط یک مترو افتتاح می‌شود
با ۱۲۰۰ میلیارد ریال هزینه؛ایستگاه شماره ۱۴ خط یک مترو افتتاح می‌شود

با ۱۲۰۰ میلیارد ریال هزینه؛ایستگاه شماره ۱۴ خط یک مترو افتتاح می‌شود شهردار تبریز گفت: ایستگاه شماره ۱۴ خط یک متروی تبریز بر اساس روزشمار تعیین‌شده، ۲ آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: ایستگاه گازران یکی از سه ایستگاه متمایز خط یک قطار شهری تبریز […]

با ۱۲۰۰ میلیارد ریال هزینه؛ایستگاه شماره ۱۴ خط یک مترو افتتاح می‌شود

شهردار تبریز گفت: ایستگاه شماره ۱۴ خط یک متروی تبریز بر اساس روزشمار تعیین‌شده، ۲ آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: ایستگاه گازران یکی از سه ایستگاه متمایز خط یک قطار شهری تبریز از لحاظ معماری است که با ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه ۲ آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عنصر معماری ایستگاه گازران بر اساس مکتب هنری آذربایجان و سابقه تاریخی محله گازران طراحی و اجرا شده است.

هوشیار خاطرنشان کرد: این ایستگاه با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع و با دو دسترسی شمالی و جنوبی در عمق ۲۵ متری از سطح زمین احداث شده است.

وی ادامه داد: مسافرگیری در ایستگاه گازران از آذرماه آغاز می‌شود.شهردار تبریز تأکید کرد: تلاش مدیریت شهری اتمام خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال جاری و مسافرگیری در ایستگاه‌های ۱۸ گانه این خط است.

وی ادامه داد: حمایت نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، استاندار سختکوش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در اجرای پروژه‌های ملی قابل قدردانی است و امید که این هم‌افزایی موجب توسعه روزافزون تبریز و بازیابی جایگاه اصلی این کهن‌شهر باشد.