برنامه‌های گرامیداشت روز درختکاری در سطح منطقه ۷ تبریز برگزار شد
برنامه‌های گرامیداشت روز درختکاری در سطح منطقه ۷ تبریز برگزار شد

برنامه‌های گرامیداشت روز درختکاری در سطح منطقه ۷ تبریز برگزار شد شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری جشن روز درختکاری با عنوان «یک شهید، یک درخت» در بوستان قرآن حوزه شهرداری ناحیه ۱ خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: درخت همواره برای جامعه ایرانی نمادی ارزشمند و برجسته از زایش […]

برنامه‌های گرامیداشت روز درختکاری در سطح منطقه ۷ تبریز برگزار شد

مراسم کاشت نهال در بوستان قرآن

شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری جشن روز درختکاری با عنوان «یک شهید، یک درخت» در بوستان قرآن حوزه شهرداری ناحیه ۱ خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: درخت همواره برای جامعه ایرانی نمادی ارزشمند و برجسته از زایش و شکوفایی بوده است که این اهمیت درخت در فرهنگ جامعه ما را نشان می دهد و به مناسبت فرارسیدن ۱۵ اسفند، روز درختکاری، کاشت درخت توسط کودکان، در بوستان قرآن حوزه شهرداری ناحیه ۱ انجام شد.

وی افزود: بخش قابل توجهی از حیات بشری مدیون درختان است که علاوه بر زیبایی بخشی به طبیعت، ارمغان آور لطافت و تازگی هوا می شوند.

آدی بیگ همچنین عنوان کرد: شهرداری این منطقه با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز توسعه فضای سبز با کاشت درختان مناسب با شرایط آب و هوایی شهر را به صورت اولویتی راهبردی دنبال می کند.

گفتنی است، این برنامه به همت شهرداری منطقه ۷ و با همراهی سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری اجرا شد؛ همچنین در همین راستا این منطقه برنامه های شاد همراه با اجرای گروه نمایشی نازبالالار برای کودکان عزیزمان برگزار کرد.

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع یک شهید، یک درخت نیز در دیگر برنامه های روز درختکاری در بوستان قرآن بود.

جشن روز درختکاری در پارک مهر ولایت اندیشه

همچنین شهردارمنطقه ۷ تبریز از برگزاری جشن روز درختکاری در پارک مهر ولایت اندیشه واقع در حوزه شهرداری ناحیه ۲ خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ۱۵ اسفند، روز درختکاری، کاشت درخت توسط دانش آموزان مدرسه مهد قران، در پارک مهر ولایت اندیشه انجام شد.

وی افزود: در این مراسم غلامرضا احمدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز و سیاوش فتح الهی معاون هماهنگی شهرداری تبریز همراه با دانش آموزان مدرسه مهد قران اقدام به کاشت نهال نمودند.

گفتنی است، در پایان به دانش آموزان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.