برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر در تبریز برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز الیاس گل‌محمدزاده معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در ۶ […]

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز
سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در تبریز
الیاس گل‌محمدزاده معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در ۶ رشته ورزشی به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار از فرزندان پسر سپاه پاسداران و بسیج به میزبانی تبریز و در ۶ رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، تکواندو، شنا و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

گل ‌محمدزاده تصریح کرد: افتتاحیه این مسابقات ۸ صبح فردا چهارشنبه ۶ شهریور در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز بوده و بعد از مراسم افتتاحیه مسابقات در ۶ رشته ورزشی در سالن های مختلف برگزار می‌شود و مسابقات روز جمعه ۸ شهریور به اتمام می‌رسد.

به گفته وی آذربایجان‌شرقی از مدعیان قهرمانی این مسابقات بوده و در بخش دختران هم که چندی پیش شهرکرد برگزار شد، آذربایجان‌شرقی بعد از استان چهارمحال و بختیاری در رده دوم کشور قرار گرفت.

قرار است مراسم افتتاحیه این مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی سهند پوشش داده شود.