تجلیل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز
تجلیل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز

🔷مهندس شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آقای افشاری رئیس روابط عمومی و امور بین المللی پتروشیمی تبریز تجلیل کرد. 🔹مهندس شاه میرزایی با تقدیم لوح تقدیر، از تلاشهای ثمربخش آقای افشاری در کسوت مدیر روابط عمومی تقدیر کرد و افزود بی شک هنر ایجاد ارتباط موثر در […]

🔷مهندس شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آقای افشاری رئیس روابط عمومی و امور بین المللی پتروشیمی تبریز تجلیل کرد.

🔹مهندس شاه میرزایی با تقدیم لوح تقدیر، از تلاشهای ثمربخش آقای افشاری در کسوت مدیر روابط عمومی تقدیر کرد و افزود بی شک هنر ایجاد ارتباط موثر در عصر ارتباطات نقش موثری در بستر تعالی پتروشیمی ها خواهد داشت که این مهم را در طول خدمت حضرتعالی شاهد بودیم.

🔷متن لوح تقدیر

🔷جناب آقای افشاری رئیس محترم روابط عمومی پتروشیمی تبریز

🔹روابط عمومی هنر ایجاد استمرار و ارتقای روابط انسانی و علم زندگی در عصر ارتباطات است، فعالان عرصه ی روابط عمومی ، پیش  قراولان آگاهی بخشی جامعه هستند که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند. باتوجه به اینکه در پرتو الطاف خاصه الهی ، چندسال متوالی را در کسوت رئیس روابط عمومی به انجام وظیفه ثمر بخش و موثر پرداخته اید ، شایسته است از زحمات ارزشمند شما در طول خدمت صادقانه و خالصانه در این صنعت ارزش آفرین ، تشکر و قدر دانی نمایم.

🔹بی شک مدیریت ، خلاقیت و تلاش های بی وقفه ی جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی در خور تحسین است . به پاس تمامی تلاش های ارزنده شما در عرصه ی فعالیت های روابط عمومی این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم تان می شود تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به سال ها کوشش شما ؛ سربلند و سعادتمند باشید. 

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی