تداوم نهضت آسفالت در هفته گذشته؛حجم آسفالت ریزی معابر و محلات تبریز به مرز ۸۰ هزار تن رسید
تداوم نهضت آسفالت در هفته گذشته؛حجم آسفالت ریزی معابر و محلات تبریز به مرز ۸۰ هزار تن رسید

تداوم نهضت آسفالت در هفته گذشته؛حجم آسفالت ریزی معابر و محلات تبریز به مرز ۸۰ هزار تن رسید با تداوم نهضت آسفالت شهرداری تبریز طی هفته گذشته، میزان آسفالت ریزی معابر و خیابان های این شهر به مرز ۸۰ هزار تن نزدیک شد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، آسفالت ریزی معابر تبریز […]

تداوم نهضت آسفالت در هفته گذشته؛حجم آسفالت ریزی معابر و محلات تبریز به مرز ۸۰ هزار تن رسید

آسفالت ریزی خیابان حافظ

با تداوم نهضت آسفالت شهرداری تبریز طی هفته گذشته، میزان آسفالت ریزی معابر و خیابان های این شهر به مرز ۸۰ هزار تن نزدیک شد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، آسفالت ریزی معابر تبریز همچون هفته های پیشین، طی هفته گذشته و از روز هفدهم تا بیست و دوم خرداد نیز ادامه یافت و شهرداری های مناطق ۱۰ گانه، به آسفالت ریزی کوچه ها و خیابان های شهر پرداختند.

با آسفالت ریزی هفته گذشته معابر و خیابان های تبریز که به حجم ۵ هزار و ۴۲۷ تن بود، مجموع این آسفالت ریزی ها از ابتدای سال تاکنون به ۷۷ هزار و ۴۷۴ تن رسید تا این حجم به مرز ۸۰ هزار نزدیک شود.

منطقه ۱: ۵۶۰ تن

شهرداری منطقه ۱ طی هفته سپری شده، با آسفالت خیابان های ولیعصر، یوسف آباد (کوی آزادگان)، خیابان بهشتی، بلوار گلکار، مسیر (بارنج، پروین اعتصامی، کوی شهید زمانی) اوحدی، پارک مسافر، باغلارباغی و مقابل دادگستری، ۵۶۰ تن آسفالت ریزی داشته است. از ابتدای سال تاکنون، این منطقه ۱۳ هزار و ۹۹۰ تن آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۲: ۱۱۶۶ تن

کوی دادگستری کوچه داور، بلوار طوبی یاغچیان، کوی سهند مقابل مرکز خرید جانبو، یاغچیان کوچه میثاق خیابان توحید، ۱۰ متری هشتم کوی زعفرانیه و پل افلاک نما از جمله معابر و خیابان هایی است که شهرداری منطقه ۲ با یک هزار و ۱۶۶ تن آسفالت، اقدام به آسفالت ریزی کرده است. با این حجم، مقدار آسفالت ریزی این منطقه از ابتدای سال تا به امروز به ۱۱ هزار و ۵۲۹ تن رسید.

منطقه ۳: ۱۱۰۱ تن

شهرداری منطقه ۳ تبریز هفته قبل با عملیات آسفالت اساسی دستی در کوچه پاکزاد، عملیات آسفالت رویه حدفاصل چهارراه حافظ تا آخر زیرگذر مارالان (ضلع جنوبی)، آسفالت اساسی کوچه صفا در کوی برهون، آسفالت اساسی کوچه پاکزاد بنام، عملیات آسفالت رویه، حدفاصل چهارراه حافظ تا آخر زیرگذر مارالان (ضلع جنوبی)، آسفالت اساسی دستی کوچه صفا، آسفالت اساسی دستی در کوچه پاکزادِ بنام، آسفالت اساسی لایه توپکا (رویه) با فینیشر در ضلع جنوبی کمربندی آزادی حد فاصل چهارراه حافظ تا زیرگذر مارالان و آسفالت رویه ضلع جنوبی زیرگذر مارالان، یک هزار و ۱۰۱ تن آسفالت به کار برده است تا حجم آسفالت ریزی در این منطقه در سال جاری به ۱۲ هزار و ۶۰۱ تن افزایش یابد.

منطقه ۴: ۲۴۳ تن

با آسفالت ریزی خیابان بهار میرستار، خیابان فیضیه کوی توفیق، قره باغی کوچه شهید خلیل زاده، خیابان قدس کوچه رضوان و خیابان اهراب کوچه یخچال به حجم ۲۴۳ تن طی هفته گذشته، میزان آسفالت ریزی این منطقه به سه هزار و ۷۴۳ تن افزایش یافت.

منطقه ۵: ۳۰۰ تن

شهرداری منطقه ۵ با ۳۰۰ تن آسفالت ریزی و لکه گیری در کوی فرشته مرزداران جاده تهران، پاسداران و باغمیشه طی هفته گذشته، مجموع آسفالت ریزی های خود طی مدت زمان سپری شده از سال ۹۹ را به هشت هزار و ۳۰۰ تن رسانده است.

منطقه ۶: ۲۰۰ تن

لکه گیری معابر سطح حوزه از جمله بلوار خلبان، خلفلر جاده سنتو، خیابان های رضوان، شهید رنجبر، جاده تبریز مرند و جاده پایگاه، خطیب، کوی های شهید برقی، برنجیان، محمد نژاد، آریا و شهرک امام(ره) به حجم ۲۰۰ تن طی هفته گذشته، میزان آسفالت ریزی در این منطقه از ابتدای سال جاری تا به امروز را به هفت هزار و ۷۰۰ تن رساند.

منطقه ۷: ۴۲۵ تن

شهرداری منطقه ۷ با ۴۲۵ تن آسفالت ریزی در کوی یاران رواسان، کوی سیلو جاده صنعتی، مسیر رسالت، کوی اقبال آذر، رجائی، شهرک صنعتی مدنی، اندیشه خیابان اورژانس، خیابان نیروی هوائی، خیابان تختی، بهارستان و مسیر دیزل آباد طی هفته قبل، مجموع حجم آسفالت ریزی خود از ابتدای سال تا به امروز را به پنج هزار و ۶۳۷ تن افزایش داد.

منطقه ۸: ۸۵ تن

خیابان فلسطین کوچه بهرامی، خیابان امام کوچه های دل حامد و بابک، خیابان امام بن بست گوگانی، کوچه جنب حمام خان، کوچه نرسیده به آذر مرغ و قسمت های مختلفی از سطح حوزه که نیاز به آسفالت داشتند، با حجم ۸۵ تنی مورد ترمیم قرار گرفتند. اکنون مجموع میزان آسفالت ریزی این منطقه از آغاز سال تا به امروز به چهار هزار و ۹۷۷ تن رسیده است.

منطقه ۹: ۹۰۰ تن

این منطقه با ۹۰۰ تن آسفالت ریزی در خیابان های معرفت و ۱۲ متری ۳۲ خاوران در هفته ای که گذشت، مجموع حجم آسفالت ریزی معابر و خیابان های منطقه را به چهار هزار ۹۰۰ تن افزایش داد.

منطقه ۱۰: ۴۴۷ تن

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با ۴۴۷ تن آسفالت ریزی طی هفته گذشته، خیابان دارائی سوم، رضوانشهر کوی بهارستان، خیابان قره باغی، شمس تبریزی، ارم فلکه معلم، فارابی (چایکنار)، ششگلان کوی عدل، خیابان اصمعی، خیابان انقلاب بهشت ۲، باقرآباد، کوهسار، کوچه گلستان ۱ و کوچه حاجی نوری، حجم آسفالت ریزی در این منطقه را از ابتدای سال تاکنون به چهار هزار و ۹۷ تن رساند.

نهضت آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر با دستور مستقیم ایرج شهین باهر شهردارتبریز از چندی قبل آغاز شده و اکنون با گذشت چند ماه از شروع کار، این نهضت همچنان ادامه دارد و آسفالت خیابان ها، معابر و محلات تبریز هفته به هفته ترمیم می شود تا راحتی شهروندان در ترددها حاصل شود.