تسریع در خدمات دهی بانک ملی
تسریع در خدمات دهی بانک ملی

تسریع در خدمات دهی بانک ملی رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل در خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات اولویت مدیریت بانک ملی است.عادل غلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز زن که در محل بانک ملی استان برگزار شد،باتبریک ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن گفت:امیدواریم بتوانیم در مسیر مورد تایید آن […]

تسریع در خدمات دهی بانک ملی

رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل در خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات اولویت مدیریت بانک ملی است.عادل غلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز زن که در محل بانک ملی استان برگزار شد،باتبریک ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن گفت:امیدواریم بتوانیم در مسیر مورد تایید آن بانوی محترم حرکت کنیم و زندگی خود را با سیره ایشان تطبیق دهیم.رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یادآور شد:نظم و انظباط و رعایت حجاب واخلاق بانوان در بانک ملی متجلی است و کارمندان زن پابه پای مردان در جنگ اقتصادی به ویژه در بحران کرونا حضور موثر داشتند و اجازه ندادند خدمات بانکی تعطیل شده و توانستیم کارنامه خوبی به جا بگذاریم.وی تصریح کرد: مشارکت در طرح تلاش ملی از سوی کارمندان بانک ملی قابل تقدیر است و توانستیم امورات خود را باهمدلی انجام دهیم و انتظار داریم در یک ماهی که از تلاش ملی باقی مانده تمام همت خود را به کار بگیریم.غلامی افزود:تسهیل در خدمات دهی بانکی و ارتقای کیفیت خدمات از اولویت های بانک ملی استان است و نقش بانوان در ارتقای کیفیت خدمات بسیار مهم است.وی با بیان اینکه بانوان در مشاغل مدیریتی و تخصصی بانک ملی استان جایگاه ویژه ای دارند،بیان کرد:بانوان به نسبت تعداد ،سهم بیشتری در مشاغل مدیریتی و تخصصی دارند و این نشان از عدالت در انتصابات مدیریتی دارد.