تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از مجریان کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان
تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از مجریان کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان

تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از مجریان کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان فرمانده سپاه عاشورا با حضور در شهرداری منطقه۹ و شرکت در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری تبریز، از مدیریت کلان شهری در آماده سازی و بسترسازی فضاهای عمومی شهر و برگزاری شایسته رویدادهای ملی، ارزشی و فرهنگی قدردانی کرد. به گزارش تایسیز […]

تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از مجریان کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان

9

فرمانده سپاه عاشورا با حضور در شهرداری منطقه۹ و شرکت در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری تبریز، از مدیریت کلان شهری در آماده سازی و بسترسازی فضاهای عمومی شهر و برگزاری شایسته رویدادهای ملی، ارزشی و فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، جلسه شورای معاونین شهرداری تبریز با حضور سردار علی اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و یعقوب هوشیار شهردار تبریز و جمعی از معاونین ستادی، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری در اتاق جلسه شهرداری منطقه ۹ برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید، یعقوب هوشیار شهردار تبریز اظهارکرد: از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در مشارکت و برگزاری موفق انتخابات اخیر قدردانم.

وی افزود: شهرداری تبریز با بسیج تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود، در راستای برگزاری با شکوه رویدادهای ملی و مذهبی همت گماشته و در این راستا از ظرفیت های بالفعل خود بهره برده است.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی طی سالجاری و ایجاد فضای معنوی ایثار و شهادت در سطح شهر، برگزاری رویدادهایی اینچنین را جزو برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز بیان کرده و حمایت ازتولید ونشرآثار مکتوب و غیر مکتوب مربوط به ادبیات پایداری را از اهم اقدامات در این راستا برشمرده و بر استمرار آن تأکید کرد.

در ادامه این جلسه سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا تلاش های شاخص و برجسته شهرداری تبریز را در افزایش رضایتمندی شهروندان مایه مباهات دانست و تلاش مضاعف و جهادی را برای تحقق منویات رهبری معظم و سیاست های کلی نظام در اداره کشور را مهمترین رسالت مدیران برشمرد.

وی برگزاری موفق انتخابات اخیر و همچنین برگزاری با شکوه دومین کنگره ملی سرداران و۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی را در شهر تبریز مایه عزت و برکت برای استان دانسته و از مدیریت کلان شهری در آماده سازی و بسترسازی فضاهای عمومی شهر و برگزاری شایسته این رویدادهای ملی، ارزشی و فرهنگی قدردانی کرد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: بر اساس گزارشات واصله، حضور منظم و منسجم مدیران این مجموعه خدوم در خانه شهیدان و دیدار با خانواده معظم آنان، جای بسی خشنودی دارد که در عصر حاضر مدیران شهرداری به  شایستگی خود را وامدار شهیدان و خانواده آنان می پندارند.

در ادامه این جلسه ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز، حضور گسترده کارکنان، بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه شهرداری تبریز را در برگزاری سزاوار مراسمات، راهپیمایی ها و … قابل توجه برشمرده و سیاست کلی مدیریت شهری را در دوره حاضر، توجه بیش از پیش به برنامه های ارزشی و فرهنگی دانست و نمونه بارز آن را برگزاری کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان بیان کرد.