تمام برنامه‌های هنری باید با نگاه تحولی اجرا شود
تمام برنامه‌های هنری باید با نگاه تحولی اجرا شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی: تمام برنامه‌های هنری باید با نگاه تحولی اجرا شود تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید تمام برنامه‌های هنری را با نگاه تحولی دنبال کنیم. به گزارش تایسیز نیوز، تراب محمدی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، بر ضرورت هم‌افزایی و […]

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

تمام برنامه‌های هنری باید با نگاه تحولی اجرا شود

تمام برنامه‌های هنری باید با نگاه تحولی اجرا شود

تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید تمام برنامه‌های هنری را با نگاه تحولی دنبال کنیم.

به گزارش تایسیز نیوز، تراب محمدی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل فرهنگی و اجرایی تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بایستی تمام برنامه‌های هنری را با نگاه تحولی دنبال کنیم، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های حضرت امام (ره) و باتکیه‌بر آموزه‌های دینی، توانسته است مردم آزادی‌خواه دنیا را تحت‌تأثیر خود قرار دهد، اظهار کرد: آنچه که هنر را متعهد می‌سازد، کارکردهای اجتماعی و سیاسی آن است که هنرمند را ملزم می‌کند بادقت مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه خود را مورد بررسی قرار دهد.

محمدی با تأکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و نظری هنرشناختی شهید آوینی در این ایام و زمینه‌سازی حضور هوشمندانه تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در تمامی عرصه‌ها، افزود: نگاه ما نباید مناسبتی باشد و در کل ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که همه نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا مسئول هستیم.

محمدی همچنین به استمرار برپایی جلسات و نشست‌های مستمر در حوزه هنر انقلاب و آسیب‌شناسی از سوی دستگاه‌های متولی اشاره کرد و افزود: امروز آسیب‌شناسی رویدادهای فرهنگی و هنری در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف یک اولویت به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: جبهه انقلاب نسبت به هنر در بعد کلان چندان توجه نداشته است و در این زمینه جای کار وجود دارد و بایستی سرعت فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.