توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز صورت گرفت؛ بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز
توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز صورت گرفت؛ بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز

توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز صورت گرفت؛ بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز ایجاد بازارچه ها و میادین خرید و فروش اولویت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز است و در این خصوص امروز بازار خودرو شرق تبریز برای پاسخگویی به نیاز شهروندان شرق تبریز و شهرهای حومه به […]

توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز صورت گرفت؛
بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز
ایجاد بازارچه ها و میادین خرید و فروش اولویت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز است و در این خصوص امروز بازار خودرو شرق تبریز برای پاسخگویی به نیاز شهروندان شرق تبریز و شهرهای حومه به بهره برداری رسید.
به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) مراسم بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز با حضور مسئولین شهری و استانی و مقامات انتظامی استان، قبل از ظهر امروز در محل بازار خودرو صورت گرفت.
ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان، در مراسم بهره برداری از بازار خودرو شرق تبریز گفت: ایجاد بازارچه ها و میادین خرید و فروش در اولویت برنامه های این سازمان  می باشد و در این راستا امروز بازار خودرو شرق تبریز برای پاسخگویی به نیاز شهروندان شرق تبریز و شهرهای حومه به بهره برداری رسید.
محمدی با تاڪید بر اینڪه این بازار گنجایش همزمان بیش از ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن سرپوشیده را دارد، ادامه داد: با بهره برداری از این بازار شاهد ڪاهش سفرهای غیرضروری درون شهری و حذف واسطه گری خواهیم بود. در صورت راه اندازی بخش شماره گذاری خودرو در این بازار تمام مراحل مربوط به خرید و فروش خودرو در این مڪان انجام می شود.
وی افزود: در این بازار خدمات مختلف ڪارشناس فنی، تشخیص هویت، تست رنگ، ثبت قولنامه، رستوران، استراحتگاه، ڪارواش، تعمیرگاه خودرو و ڪارگذار بیمه به مراجعه ڪنندگان ارائه خدمات خواهند ڪرد.
محمدی همچنین از حمایت های بی دریغ ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  تشڪر و قدردانی نمود و از تدابیر مدبرانه شهردار ڪلانشهر تبریز دڪتر ایرج شهین باهر تشڪر ڪرد و نیز از قائم مقام شهردار تبریز، ریاست هیت مدیره سازمان  و معاون خدمات شهری ڪه در جهت ارائه راهڪارهای مناسب مورد حمایت قرار می دهند قدردانی ڪرد.
وی در پایان از شهرداران مناطق ۱۰ گانه شهرداری به خاطر همڪاری و تعامل صمیمانه در اجرای طرح های ساماندهی و ایجاد بازارچه های محلی و مدیران عامل سازمانها در خصوص همڪاری با سازمان، صمیمانه تشڪر ڪرد. 
 
شایان ذڪر است ساعات ڪاری این بازار از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۷ می باشد ڪه در نیم فصل اول سال  نسبت به طول روز افزایش خواهد ڪرد.