توسعه متوازن شهر در گرو جذب سرمایه‌گذار است
توسعه متوازن شهر در گرو جذب سرمایه‌گذار است

دومین نشست خبری شهردار تبریز؛ توسعه متوازن شهر در گرو جذب سرمایه‌گذار است شهردار تبریز با بیان اینکه برخی پروژه‌ها محرک توسعه شهر هستند، گفت: با این پروژه ها می توان در چهار سال آتی ۱۰۰ هزار میلیارد سرمایه جذب کرد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دومین نشست خبری […]

دومین نشست خبری شهردار تبریز؛

توسعه متوازن شهر در گرو جذب سرمایه‌گذار است

شهردار تبریز با بیان اینکه برخی پروژه‌ها محرک توسعه شهر هستند، گفت: با این پروژه ها می توان در چهار سال آتی ۱۰۰ هزار میلیارد سرمایه جذب کرد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: توسعه متوازن شهر در گرو توانمندی شهرداری در بحث جذب سرمایه گذاری است.

وی در خصوص کمبود ماشین آلات سنگین در شهرداری تبریز اظهار کرد: در ۱۰ سال گذشته تنها سه دستگاه ماشین آلات سنگین خریداری شده است و شهرداری تبریز برای خرید این نوع ماشین آلات لایحه‌ای با موضوع تهاتر با یک پروژه سرمایه گذاری به شورا برده است که این موضوع هفته جاری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

شهردار تبریز با اشاره به وضعیت آلودگی شهر تبریز اظهار کرد: برخی صنایع در غرب تبریز آلایندگی زیادی داشته و از علل آلودگی شهر است و در قانون نیز ذکر شده این صنایع به خارج از محدوده شهر انتقال یابد.