توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت
توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش: توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت تایسیز نیوز/آذربایجان شرقی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه در سال‌جاری پدافندهوایی علی‌رغم تحریم و تهدید استکبار جهانی به سامانه‌ها و تجهیزات مهم و راهبردی دست پیدا کرد، افزود: توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد […]

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت

توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت

تایسیز نیوز/آذربایجان شرقی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه در سال‌جاری پدافندهوایی علی‌رغم تحریم و تهدید استکبار جهانی به سامانه‌ها و تجهیزات مهم و راهبردی دست پیدا کرد، افزود: توسعه پدافند هوایی با جدیت ادامه خواهد یافت تا آسمان امن‌تری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی روز سه شنبه ۲۲ اسفند در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان پدافندی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ماه‌های پرفضیلت و بابرکت است که امیدواریم با بهره‌مندی از فیوضات این ماه در مسیر تقوای الهی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه صنایع دفاعی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر در سطح جهان هستیم و این دستاوردهای ارزنده در سایه اتکا به توانمندی‌های دانشمندان و متخصصان جوان کشورمان بدست آمده است.

وی در ادامه به قدرت پهپادی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ما در عرصه فناوری پهپادی موفق به طراحی و ساخت انواع پهپادهای رادارگریز و نقطه‌زن شده‌ایم که همین پهپادهای ایرانی توازن قدرت را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش تشریح کرد: سامانه‌های موشکی کشورمان منطبق با فناوری روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته‌اند که دشمنان را از هرگونه تجاوز احتمالی پشیمان خواهد کرد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال غرب ارتش، وی تاکید کرد: پدافند هوایی با طراحی و ساخت سامانه‌های پدافندی مسیر پیشرفت را در راستای ارتقا بازدارندگی و امنیتی پایدار پشت سر می‌گذارد.