جايگاه های موقت عرضه بهداشتي دام زنده آماده سازي شد؛
جايگاه های موقت عرضه بهداشتي دام زنده آماده سازي شد؛

🔴جايگاه های موقت عرضه بهداشتي دام زنده آماده سازي شد؛ 🔺در آستانه عید سعید قربان تمهیدات لازم برای اجرای سنت حسنه قربانی، راه اندازی جایگاه های عرضه بهداشتی دام زنده، فضاسازی و نصب تبلیغات محیطی صورت گرفت. به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان، ضمن […]

🔴جايگاه های موقت عرضه بهداشتي دام زنده آماده سازي شد؛
🔺در آستانه عید سعید قربان تمهیدات لازم برای اجرای سنت حسنه قربانی، راه اندازی جایگاه های عرضه بهداشتی دام زنده، فضاسازی و نصب تبلیغات محیطی صورت گرفت.
به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان، ضمن اعلام این خبر با اشاره به جانمایی و تجهیز ۴ جایگاه برای عرضه دام زنده در آستانه روز عید سعید قربان اظهار داشت: با هدف ارتقاء بهداشت عمومی و ترویج سنت حسنه قربانی، جایگاه های موقت بهداشتی عرضه دام زنده راه اندازی شده و به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.
ابراهیم محمدی با تاکید بر اهتمام ویژه برای تعیین جایگاه ها در محل قابل دسترس برای شهروندان افزود: با همکاری اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و با هماهنگی عوامل انتظامی و پلیس راهور این سازمان آماده استقبال از عید قربان است.
وی افزود: در راستای آماده سازی و اجرایی نمودن امکانات لازم برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان جهت ساماندهی عرضه دام نذری عید قربان در ۴ نقطه از شهر اقدام به ایجاد جایگاه شده است.
محمدی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و رفاه حال شهروندان افزود: با توجه به تقاضای شهروندان به منظور تهیه دام و ادای نذوراتشان‌ در ایام مذکور، جایگاه ها ی موقت با حضور دکتر دامپزشک فعال خواهند بود تا متقاضیان با اطمینان خاطر و در اسرع وقت دام مورد نظر خود را تهیه کنند.
مدیر عامل سازمان نصب تبلیغات محیطی و آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان از طریق بنر های نصب شده در سطح شهر را از دیگر اقدامات برشمرد و ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای آماده سازی محیطی به مناسبت عید سعید قربان اظهار امیدواری کرد با تامین نیازها و احتیاجات شهروندان در این روز بتوانیم عید بندگی و اطاعت را به بهترین نحو برگزار کرده و از بروز هر گونه بیماری و مشکل توسط افراد غیرحرفه ای با عرضه دام غیر بهداشتی پیشگیری نماییم و در این راستا به هماهنگی های لازم با اداره کل دامپزشکی استان جهت استقرار اکیپ های دامپزشکی جهت انجام معاینات بالینی دام ها اشاره کرد .
محمدی در پایان از کلیه شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و جامعه نسبت به تهیه دام از جایگاه های معتبر اقدام و از هرگونه خرید از مکان های غیرمجاز خودداری نمایند..