جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان تبریز
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان تبریز

💢جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان تبریز 💠 فرماندار تبریز خبر داد// در طول هفته دولت ۲۲۸ طرح در شهرستان تبریز افتتاح و ۱۳ طرح و پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد 🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان با حضور رواسای ادارات و دستگاههای […]

💢جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان تبریز

💠 فرماندار تبریز خبر داد// در طول هفته دولت ۲۲۸ طرح در شهرستان تبریز افتتاح و ۱۳ طرح و پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت شهرستان با حضور رواسای ادارات و دستگاههای اجرائی به ریاست مهندس مهدوی برگزار شد.

🔺فرماندار تبریز در این جلسه گفت : در طول هفته دولت در شهرستان ۲۲۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۳ پروژه عمرانی نیز با رقم اعتباری یک هزار ۲۳۲ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

🔺مهدوی با بیان اینکه، برنامه های قابل اجرا در طول هفته دولت، بمنظور ایجاد نشاط در جامعه باید پرمحتوا و شاخص باشند، گفت : ادارات و دستگاههای اجرائی کلیه برنامه های اجرائی خود در طول هفته دولت را به فرمانداری ارسال کنند.

🔺وی از مدیران ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان خواست عملکردشان را برای افکار عمومی اطلاع رسانی و برای رعایت حال مراجعه کنندگان به ادارات و دستگاهها، تمامی افتتاح ها و برنامه های خود را بعد از ظهر انجام دهند.

🔺فرماندار تبریز درخصوص برنامه های هفته دولت در شهرستان نیز، گفت : برنامه های هفته دولت با ادای احترام و غباروبی مزار شهدا آغاز و در طول هفته طبق برنامه ریزی های انجام شده تمامی ادارات و دستگاههای برنامه های خود را در قالب کمیته بندی های صورت گرفته انجام خواهند داد.